98blyfri Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Trenger noen tips til feilsøking på motoren. Etter ca 3-4 min gange begynner vakumet å variere veldig, lysene går opp og ned når man gir gass, automaten girer veldig hardt og motoren fortenner og dør ned visst man ikke ruser den..Man kan også kjenne at man må trykke hardere på bremsa for å stoppe. Etter noen host og hark går den som en drøm igjen. En annen ting er når man trår klampen i bånn begynner den også å lugge, slipper man opp gassepedalen 2 cm drar den på igjen. Dette er konstant uansett varm eller kald. Bilen er akkurat eu godkjent med normalt co2 utslipp.. Lenke til kommentar
Slalamoses Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Trenger noen tips til feilsøking på motoren. Etter ca 3-4 min gange begynner vakumet å variere veldig, lysene går opp og ned når man gir gass, automaten girer veldig hardt og motoren fortenner og dør ned visst man ikke ruser den..Man kan også kjenne at man må trykke hardere på bremsa for å stoppe.Etter noen host og hark går den som en drøm igjen. En annen ting er når man trår klampen i bånn begynner den også å lugge, slipper man opp gassepedalen 2 cm drar den på igjen. Dette er konstant uansett varm eller kald. Bilen er akkurat eu godkjent med normalt co2 utslipp.. Nå er det sikkert mer en bare en ting som er galt, først og fremst vil jeg ha sjekket tenninga, plugger, pluggledninger, coil. coilledning. Ellers kan det høres ut som falskluft. Når det gjelder bremsa kan det igjen være luft i systemet... er ikke noe fasitsvar på dette området du får prøve å feilsøke litt. Lykke til! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Du har åpenbart ett eller annet som skaper en lekkasje på vacumsiden etter en stund, prøv med startgass som du sprayer rundt innsuget, ruser den seg så er du på sporet av en lekkasje, dog sjekk at alle slanger sitter fast og er hele. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Sjekk slangen som sitter under innsuget som går inn på tomgangsregulatoren. Du vil ikke se denne slangen, men du kjenner den ganske lett og er den løs så burde du skifte den slangen ettersom den mister spennet sitt og detter av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå