MST Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei! Jeg vet ikke helt hvor jeg skulle plasere denne tråden så jeg tok den her:p Men spørsmålet er.. Jeg lurer på hvor jeg kan få beste nett-lagring med tanke på mye GB.. Jeg vil bruke den mest til filmer som tar litt over 1GB eller under hver film.. Jeg har funnet ut at Windows Live har noe som er kalt SkyDrive som gir 5GB gratis lagring. Så jeg lurer på om noen vet noe bedre sted en dette og lagre på? Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Et kjapt google søk http://www.prospector.cz/Free-Internet-ser...-storage-space/ Jeg har nå prøvd denne litt.. Fungerer kjempe bra; http://www.orbitfiles.com/signup/mads Det spørs om du klarer å laste opp filmer da. Med mindre du har en veldig god internett-linje kommer opplastingen av filmen til å ta veldig (veldig) lang tid. Endret 22. februar 2008 av TheMadS Lenke til kommentar
MST Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Hmm, ser ikke ut til at det var noen som var over 5GB der heller.. Men, vil en film på ca 800MB ta lang tid og uploade når man har basic linje hos telenor? Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Vel.. De fleste tror jeg har en maks upload grense på rundt 100 mb. Og hvis du skulle være så heldig å finne en som ikke har max grense vil det nok ta noen dager... Men jeg har ikke mye peiling, men jeg kan hverfall si at hvis du har pengene kjøp heller en ekstern harddisk... eller bare en liten minnepinne Lenke til kommentar
MST Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Ok. Har noen noe erfaring med SkyDrive hos Windows Live? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ok.Har noen noe erfaring med SkyDrive hos Windows Live? SkyDrive har vel en limit på 50mb per fil? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kort fortalt; glem det, med mindre du driter penger. Kjøp deg heller en usb-plugg til noen få hundrelapper enn å bruke mange tusenlapper på nettlagring (og en hel del tusenlapper for å få heftig nok nettlinje til å laste opp innen vettug tid). Om noen år er det nok mer aktuelt å laste opp filmer, men per i dag er opphastighet på nettlinjer (typisk; adsl) mer eller mindre ubrukelig, og webhoteller uten tak på filstørrelser koster mye penger, ihvertfall hvis du trenger et område på flere GB. Er ganske enkelt en god grunn til at ikke alle gjør dette per i dag. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå