Gå til innhold

"zelda" lignende spill til ds - hjelp


Paulex

Anbefalte innlegg

Dama har blitt 100% hekta på Zelda på DS nå, på litt under en uke har hun nå omtrent runnet det, og da trenger jeg forsterkninger på spillfronten.

Har dere noen lignende spill som Zelda og anbefale til DS?

Hun liger å samle ting, eventyr og spes. å mekke på båten.

Barnespill eller voksen spill, det er vel egentlig litt det samme.

 

Håper på hjelp ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mario & Luigi: Partners in Time er et bra rollespill med mye humor.

 

Animal Crossing bør også testes, selv om det kan minne mer om the Sims enn Zelda. Kontrollen er riktignok ganske lik, og hovedfokus i spillet er å samle saker og ting for å bygge opp hjemmet ditt.

 

Ellers er sikkert også Pokemon-spillene bra, men disse har jeg ikke testet selv.

 

 

Det er også mulig å spille GB Advance-spill på DS. På GBA er Zelda 1, 2, 3 og Minish Cap tilgjengelig. Zelda 3 (A Link to the Past) regner jeg som det beste Zeldaspillet. Det anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
Dama har blitt 100% hekta på Zelda på DS nå, på litt under en uke har hun nå omtrent runnet det, og da trenger jeg forsterkninger på spillfronten.

Har dere noen lignende spill som Zelda og anbefale til DS?

Hun liger å samle ting, eventyr og spes. å mekke på båten.

Barnespill eller voksen spill, det er vel egentlig litt det samme.

 

Håper på hjelp ;D

 

 

 

da ville jeg tatt pokemon red rescue team eller hva det heter eller animal crossing :p

Lenke til kommentar
Dama har blitt 100% hekta på Zelda på DS nå, på litt under en uke har hun nå omtrent runnet det, og da trenger jeg forsterkninger på spillfronten.

Har dere noen lignende spill som Zelda og anbefale til DS?

Hun liger å samle ting, eventyr og spes. å mekke på båten.

Barnespill eller voksen spill, det er vel egentlig litt det samme.

 

Håper på hjelp ;D

 

DS er jo bakoverkompatibel. Så hva med å kjøpe noen av Zelda spilla som kom til GBA? Oracle of seasons/ages er vel til gameboy color, men det finnes vel four swords og A link to the pst til GBA?

 

Er ikke så mange spill som ligner veldig på Zelda etter min mening.

Lenke til kommentar

Nei, er vel ikke så mange spill som ligner på Zelda har jeg også insett etterhver (dessverre), siden Zelda på DS er vel noe av det beste jeg har spilt til en håndholdt.

Fikk Animal Crossing i går, synes det blekner litt når jeg har spilt zelda såpass mye, men det er helt greit. Tipper dama liker det hakket mer enn meg ;)

Mange gode tips her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...