Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann! :new_woot:

vel, Jeg har et par spørsmål så håper noen kan svare.

uhh, Nja.. det var en dag jeg kjedet meg å søkte litt på nettet da jeg fant en nettside

med en "Autoclicker" som skulle funke kanske bra, og det gjorde den jo også..

men selvfølgelig skulle det jo være litt mer "Snask" innebygd i filen (Blant annet en fin liten keylogger, og mer "Snask". dette fant jeg jo ut da jeg skulle spille counter-strike 1.6

da plutselig noen logget på min steam-bruker mens jeg ventet på at en ny bane skulle bli klar.

ja og noen av de andre flotte virusene har jo selvfølgelig klart koble av internettet.

(Sitter på min Mac) men jeg har jo en skikkelig "stylish" data så jeg kan jo bare dra ut kabelen også funker den like fint igjen. jeg bestemmte meg da for å formatere/Systemgjennoprette min datamaskin men før dette så ville jeg jo fylle opp datan med litt "snask" Altså litt musikk og film.. jeg lastet ned limewire og bittorrent. Jeg har lastet ned en god del nå og en venn ringte å sa at dem begynte å "Catche" oss folk som ikke har så god økonomi eller syns prisene er helt for jævlige. ifølge det jeg har fått med meg er det slik at det er folka som deler filene som kan bli tatt mens vi som laster ned ikke gjør noe ulovlig, er det sånn eller er reglene forandret?

vært utrolig kjipt å bli tatt for nedlastning.

Litt av en historie? huh? ;)

Ps: dette er mitt første innlegg ved eventuele feil si ifra :p;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:blink:

Både når du laster ned og laster opp gjør du noe ulovlig, men sjansene for å bli tatt er små. Tror de heller går etter "stor-delerne", enn resten av oss nerder som laster ned litt her og der :p

(snakker da her om piratkopiering av film\spill\programmer)

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...