Alex52k Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fikk en video av en kompis på MSN som han mekket på et spill. Det er en DEM-fil (ja altså en .dem - format ting) og jeg får den ikke til å spille med noen avspillere som jeg har lastet ned. Er ganske usikker og håper noen kan svare på hva jeg må ha for å spille av denne filen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hehe, viss jeg husker riktig så er .DEM-fil en DEMO-fil kopiert rett ut fra Counter-Strike mappen hans. Altså du må legge denne filen i "cstrike" mappen din, for så å starte CS, og skrive "viewdemo navn.dem" i console for å se den. Filen er jo da uredigert, med mindre han har lagt til kamerabevegelser, som du finner ut hva er her: http://cm.cdhoom.com/?p=browse&action=...rials&id=43 Men uansett, enten har han sendt deg feil fil på en slags måte, eller så ... ja vetsje eg. Lenke til kommentar
Alex52k Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Hehe, viss jeg husker riktig så er .DEM-fil en DEMO-fil kopiert rett ut fra Counter-Strike mappen hans. Altså du må legge denne filen i "cstrike" mappen din, for så å starte CS, og skrive "viewdemo navn.dem" i console for å se den. Filen er jo da uredigert, med mindre han har lagt til kamerabevegelser, som du finner ut hva er her: http://cm.cdhoom.com/?p=browse&action=...rials&id=43 Men uansett, enten har han sendt deg feil fil på en slags måte, eller så ... ja vetsje eg. Det var helt annerledes da. det var "playdemo" og navn ikke "viewdemo" men tusen hjertelig takk for hjelpa, ellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå