n4w Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Nå har jeg sett FMA flere ganger, og syntes de har så utrolig mye bra som fortjener quote. Så post deres favoriter her! jeg starter med min yndling av Roy: "When i become furher... All females in the military... will have to wear miniskirts!!!" Endret 23. februar 2008 av n4w Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nå har jeg sett FMA flere ganger, og syntes de har så utrolig mye bra som fortjener quote.Så post deres favoriter her! jeg starter med min yndling av Roy: "When i become furher... All females in the military... will have to wear miniskirts!!!" ... uh... kan du endre emne-tittel til "fullmetall alchemist dub quotes"? for det er iriterende å bli lurt av tittelenXP (tough burde egetlig skjønt det av at du brukte us tittelen...=\) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 takk så meget du=P lol Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er en av de bedre quotes'a, den med miniskirts. Er forresten i episode 13, 13:30 • I saw a useless alchemist cry out in pain there • Ouch! Ouch! • I'm going to wet my pants! klart mye fetere på japs (ittai, ittai) Episode 16, 05:34 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå