Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Jeg satt nettopp og leste en artikkel på Aftenbladet.no kalt – Europark villeder billistene, og jeg kan ikke forstå hvordan det kan kalles villeding. – De burde fått opp en klar tekst som viser at det skal betales hele døgnet, sier Haaland. Jeg begynner å lure litt på hvor dårlig syn denne Haaland har, fordi andre linje sier klart og tydelig at det er «Avgift hele døgnet, alle dager», samt at nederste linje beskriver at det skal betales kr. 5,- pr. time for «øvrig tid» (som da betyr tid utenom det som er beskrevet fra før). Bør man ikke i det minste ta litt ansvar for sine egne handlinger, istedenfor å skylde på andre? Eller skal vi bli som USA, der man kan saksøke produsenten fordi de uheldigvis ikke hadde skrevet at microbølgeovnen ikke skal brukes til å tørke hunden med? Hva mener dere? Redigert: Forresten har Aftenbladet skrevet bilistene feil (en L for mye) Endret 22. februar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er ikke lov å tenke selv lenger... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Pappa fikk bot fra Europark, pga de hadde delt parkeringsplassen i to og gjemt skilta. Han betalte for den komunale parkeringa og parkerte på Europark sitt omeråde. Begge selskapene hadde tydelig "gjemt" skiltene. Pappa klagde til en europark dame som sto og gav bøter til stakkarser, så brøt hun ut: "Meg rører du ikke!!1". Husker ikke helt hvordan det endte, men det kom iallefal opp tydeligere skilter Ja, europark er sleipe som bananer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg kan være enig i at de aller fleste parkeringsvakter er utrolig firkanta på reglene sine, men her er det et tilfelle hvor personen selv har tatt feil. Altså, om han trodde at det var gratis å parkere på søndager må han jo ha lest skiltet, og på skiltet står det jo at det skal betales avgift alle dager… Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå