mano80 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Usikker på om denne skal her eller under "underholdning", men hvor bra er det ikke at Trond Giske, under Nytt på nytt, korter ned sin (nåværende og midlertidige) tittel, barne-, likestilling-, kultur- og kirkeminister, til kirke- og homominister? Enkelte kommer unna med mer enn andre! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er det noe konkret du ønsker at vi skal diskutere her? Hvis ikke hører slike innlegg hjemme i Såpeboksen. Geir Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg måtte le litt av Giske i dag ja! Kom med en del morsomme kommentarer! Og det er så bra at han tør å tulle med en del "særiøse-politiske-saker" som har skjedd i det siste! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg satt og seriøst lurte på om han kunne si noe slikt. Modig fyr, og bra at han tør å tulle med slike ting Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Da jeg så Trond på Nytt på Nytt, tenkte jeg at dette ville bli tatt opp på forumet. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg syns Giske gjorde en god jobb, jeg. Han var humoristisk, ironisk og satirisk på en meget velbalansert og direkte morsom måte. Likte spesielt kommentaren om 'som likestillingsminister eller generalforsamling i NRK'. TJ fikk jo gjennomgå litt. Jeg har ikke noe i mot Jaggen, men det er morsomt å spøke med ham, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Nytt på Nytt var skikkelig morsomt idag. Jon Almaas var i form. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Nytt på Nytt var skikkelig morsomt idag. Jon Almaas var i form. Det var ikke minst Nærum. Som alltid. Får ikke nok av tanken på "King Kong" fra et par uker siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå