Bahamut Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Hei! Kanskje litt rart spørsmål men hvordan kobler jeg PC-en min til hjemmekino anlegget og er integrert lydkort godt nok til vanlig bruk? Mvh André Endret 22. februar 2008 av Bahamut Lenke til kommentar
kzn Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Du må ha en kabel for bilde, det kommer an på hvilken utgang du har på pcen og hvilken tv/prosjektor du har. Skriv hva du har så kan vi hjelpe deg. En lydkabel trengs også, dette er sikkert en vanlig 3.5mm jack -> 2 phonoplugger. Min erfaring er at integrert lydkort funker greit nok, men kommer selvfølgelig ann på hvor kresen du er mtp lyd Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Du må ha en kabel for bilde, det kommer an på hvilken utgang du har på pcen og hvilken tv/prosjektor du har. Skriv hva du har så kan vi hjelpe deg. En lydkabel trengs også, dette er sikkert en vanlig 3.5mm jack -> 2 phonoplugger. Min erfaring er at integrert lydkort funker greit nok, men kommer selvfølgelig ann på hvor kresen du er mtp lyd Vel å koble den til tv'en er ingen problem men det var bare hvordan jeg skal koble lyden. Så det er bare å plugge den inn i den "grønne" utgangen til forsterkeren? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvis du kun skal ha 2 kanaler, så ja, grønn til forsterker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå