MrLee Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Har nøyaktig samme TV. Det er ganske pent. Litt clouding, men ingenting du legger merke til med mindre skjermen er helt svart. (varierer jo selvsagt fra panel til panel hvor store problemer det har der da). Mitt er relativt gammelt, så du får nok en oppdatert firmware i forhold til mitt også Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Høres bra ut. Går bare å gleder meg til det kommer. Så min første film i 720p igår: nydelig! Et spørsmål til, kan vel ta det i samme tråd. Har et surroundanlegg til PCen, Logitech X-530. Har et adapter som gjør at jeg kan koble til anlegget med en hvit og en rød RCA ledning. Har da RiksTV (Sagem basismottaker), Playstation 3 og Samsung TVen som jeg gjerne vil bruke de på. Hvordan blir det med tilkopling får å få dette til å fungere best mulig (helst med surround)? EDIT Ser at TVen har 2xrca ut Endret 26. februar 2008 av stianandre Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Fikk testa TVen litt i dag. Det jeg fant ut er at min Sagem ITD91 rikstv tuner, ikke fungerer på TVen med HDMI-kabel. Sagem tuneren har visst bare HDMI 1.2, mens det er 1.3 på TVen (skal jo vere bakoverkompitabel, men er tydligvis ikke det). Tuneren fungerer med scart kontakt, men er meget ustabil når jeg har HDMI-kabel koblet til (leste på nettet at flere har problemer med dette). Så jeg skal prøve å ringe Moobi (de som styrer med mottakere for rikstv) og klage på at den er ustabil og få byttet den mot en Grundig-tuner. Håper det lykkes.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er TVen ikke bakoverkompatibel med 1.2? Merkelig. Jeg kjører TVen mot en Lyse HD dekoder uten problemer... den hadde derimot problemer med å sende til Onkyo receiveren min... Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Virker ikke sånn. Er i alle fall ikke kompatibel med Sagemtuneren. Så må nå prøve å få byttet den med en Grundigtuner, eventuelt kjøpe en ny Grundigtuner Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Mystisk, for jeg har i alle fall fått bekreftet fra lyse at det bare er 1.2 på boksen deres... hvilken inngang bruker du? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Har prøvd alle 3 HDMI inngangene på TVen uten hell. HDMI-kabelen jeg bruker er 'Logitech for Playstation 3', men det skal vel ikke ha noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå