TwiiK Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Lol, tenkte å skrive at man må være mongo for å spille Octavarium, men så innså jeg at jeg er litt mongo så jeg prøvde. Og ja, man må være mongo for å spille Octavarium. Det var andre sangen jeg prøvde i spillet og unngikk de grå i 23 minutter. 1 minutt før slutt traff jeg en grå når det egentlig ikke var vanskelig i hele tatt. Er vel slik skolemassakre begynner. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ah det er så typisk, du klarer å unnvike de vansklige, men de lette støter man alltid borti! Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som vet hva søren Ironmode er? Sitter å er irritert av å ikke komme på førsteplass siden en har Ironmode!? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som vet hva søren Ironmode er? Sitter å er irritert av å ikke komme på førsteplass siden en har Ironmode!? Ironmode er en litt mer nådeløs modus. Raskere, mer grå og ingen glatte passasjer. Om man får noe mere poeng, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Noen som vet hva søren Ironmode er? Sitter å er irritert av å ikke komme på førsteplass siden en har Ironmode!? Ironmode er en litt mer nådeløs modus. Raskere, mer grå og ingen glatte passasjer. Om man får noe mere poeng, vet jeg ikke. Skuldrene er borte (i alle fall på pro), du kan ikke overfylle noen kolonner da er runden over. Endret 19. mars 2008 av Crowly Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Blir litt skuffet over mange her som unn spiller på pro Minimum 200 traffic conjuction Ninja mono iron mode Ellers er du ikke mann ! (og ja jeg spiller på de 350 - 500 sange også) Lenke til kommentar
+azo Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Om dere vil ha en skikkelig utfordring så prøver dere sangen "DJ Tiesto - He's a pirate" på Ninja mono iron mode. Selv syntes jeg den er pissehard på Mono Pro. Men jeg installerte Audiosurfer for 3 timer siden. Om du klarer den sangen på Ninja mono iron mode, så syntes jeg du skal lage en film å legge ut på youtube slik jeg kan se hvor gode folk er . A Z O Endret 22. mars 2008 av PF-Azo Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Må være den 50 lappen jeg har fått mest igjen for denne uka. Anbefaler Prodigy - The Dirtchamber sessions, vol 1. Track 5 er veldig gøy i mono Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 nå har det jo kommet en kraftig oppdatering til dette spillet hva synes dere om den ? Lenke til kommentar
oyvind092 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen som har noen gode (raske) sanger å anbefale? Selv anbefaler jeg Muse - House Of The Rising Sun som kan sees her: http://youtube.com/watch?v=5OveNqSUk5I Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Hvor raske ? Selv spiller ikke jeg noe under 300 nå for tiden. Lenke til kommentar
oyvind092 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det eneste jeg er ute etter er noen veldig raske sanger, helst så raske som mulig. (jeg vil se rødt ) Kanskje noe sånt: http://youtube.com/watch?v=5OveNqSUk5I Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Bare skaff deg noen metal CD-er og du burde klare deg Selv har jeg en fasinasjon for Ulver - Midnattens migral Burzum - Filosofem Burzum - Hvis lyset tar oss Dragonforce - sonic firestorm Dragonforce - Valley of the dammed The ruins of beverast - Rain upon the impure Dimmu borgir - Storm blåst Anorexia nevrosa - new obscurantis order Naglfar slayer Buckethead etc haugevis med metalband som går fortere enn 300 Anbefaler virkelig Ulver Midnattens migral om du vil ha noe og bryne deg på Mye techno som også går faderlig fort. Se filmen hos Youtube Endret 24. mai 2008 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
l3quack Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) liker eignetleg best vegas, synst ialefal den er ganske grei å sanke poeng med, lett å få match21 prøv infected muchroom med vicious delicious. artig song;) Endret 16. oktober 2008 av l3quack Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg får ikke opp andres toppscore når jeg spiller, hvorfor ikke? :s Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kommer til å få arthritis og carpal tunnel syndrome av dette. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Liker best Ninja Mono Iron Mode, men føler det er vanskeligere å oppnå like høy score som andre som bruker Eraser Elite osv, men jeg liker ikke følelsen så bra med de. Lenge siden jeg har spilt nå, men husker at Vortal Combat fra ep02 mappen var kul og vrien nok for meg. Ellers går det endel i metal og ting som Ugress og Familjen (anbefaler 'Det snurrar i min skalle' til ikke-eksperter. Den har en god beat og er morsom, men ikke for vanskelig) Lenke til kommentar
Grreven Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Blir litt skuffet over mange her som unn spiller på pro Minimum 200 traffic conjuction Ninja mono iron mode Ellers er du ikke mann ! (og ja jeg spiller på de 350 - 500 sange også) Ta en titt på channeln min på YouTube. Ligger noe som jeg vil tro regnes som ganske vanskelig. (Ninja Mono) Kom gjerne med forslag til sanger jeg skal laste opp. Tror nok jeg klarer å stealthe det meste, med mindre det er ekstremt lange sanger eller ting som høres ut som negler mot tavle. (Ja, gammel tråd, men fant den ikke før nå) http://www.youtube.com/user/Grreven?feature=mhum Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Ubernecro Personlig har jeg ikke spilt dette spillet på en lang stund, siden jeg har all musikk jeg trenger på spotify for tiden. Endret 22. mars 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå