Nebuchadnezzar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg mener Through the fires and flames er en lett sang og spille på audiosurf Har ikke prøvd og stealthe den enda da jeg ikke liker og spille samme sang om og om igjen men får aldri mer en 1 - 10 Grå på den banen Nei her går det mest i ekstrem grindcore og svartmetall Tjohei da går det unna ja (467 traffic conjuctions) Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 spiller nå bare mono. Blir så vanvittig stress å passe på røde, gule, blå blokker De værste sangene å spille er ikke de som går i rasende tempo hele veien, men de som har veldig varierende rytmer. Ting går i rykk og napp.. PLutselige stup og uoversiktlige knauser, med mye vridning og slikt. Mener jeg så noen screenshots der bakgrunnen var hvit aktig, og ikke svart.. for jeg syns etterhvert at veldig mange av banene ser ganske så like ut.. kunne likt litt mer forandring.. men men Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Spill easy (Beginner?), så får du hvite bakgrunner automatisk. Alternativt kunne du jo bare trykke options og velge hvite bakgrunner. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er ikke noen her som spiller noe Dream Theater da? Funker jo fjell på audiosurf.. Kan forsåvidt foreslå et vanvittig vanskelig spor på audiosurf som heter "the art of war", dere kan finne den på Orange box soundtrack, som fulgte med spillet, i mappa "team fortress 2". Du skal lete lenge etter en mer varierende spenningskurve! Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er ikke noen her som spiller noe Dream Theater da? Funker jo fjell på audiosurf.. Jeg har bare prøvd oktavarium sangen fra Dream Theater... og bare en ting å si til den sangen.. GENIAL!:O:O.. jeg har mistet en del sanger fra dem, så må fikse dem på nytt :/.. om dere vil ha noe å grumse på.. så MÅ dere prøve machinae supremacy - De 3 forskjellige sidology sangene.. helt utrolig bra (kaller meg probin... slå meg ^^...... om du kan) Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 hmm ikke mange som har spilt dum dum boys her, har toppscoren på lunta brenner nå, det er litt rart siden jeg bare har spilt mono Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 probin, Octavarium er rå å spille! La deg til som venn. Alle som vil, legg meg til: Joakimf Audiosurf er fantastisk! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Anaal Nathrakh er det heftigste jeg har prøvd hittil (har hatt spilt i ca halvannen time nå ) edit: Jeg får ingenting opp på scoreboards. De er bare tomme, hva er galt? Endret 16. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Må få kjøpt dette spillet, demoen var artig den Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Anaal Nathrakh er det heftigste jeg har prøvd hittil (har hatt spilt i ca halvannen time nå ) edit: Jeg får ingenting opp på scoreboards. De er bare tomme, hva er galt? Har du logget inn? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Anaal Nathrakh er det heftigste jeg har prøvd hittil (har hatt spilt i ca halvannen time nå ) edit: Jeg får ingenting opp på scoreboards. De er bare tomme, hva er galt? Har du logget inn? Ja, og når jeg trykker på popular songs får å sjekke, kommer det heller ikke opp noe på scoreboardsene. Endret 16. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Kansje du har en annen sang enn det som er orginalen. Er en par sanger jeg har som ikke har noen rokorder pga navnet er litt anderledes etc Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Genialt spill Sitter å koser meg Noen som har noen tips av sanger osv? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Måtte laste ned Update-1. Nå funker scoreboards Jeg heter ChrisR. Havna på førsteplass på The Wizard av Black Sabbath på hard i går kveld. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg heter ChrisR. Havna på førsteplass på The Wizard av Black Sabbath på hard i går kveld. Du ligger ikke på lista nå når jeg sjekka. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er helt umulig å spille når den svinger sånn. VET NOEN HVORDAN MAN FÅR AUDIOSURF TIL IKKE Å SVINGE SÅNN. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Jeg heter ChrisR. Havna på førsteplass på The Wizard av Black Sabbath på hard i går kveld. Du lå ikke på lista nå da jeg sjekka. Var på medium. Sorry. Tok akkurat førsteplassen på Balrog Boogie - Diablo Swing Orchestra. Verdensmester i den sangen på easy edit: Når jeg ser på denne vidoen, merker jeg noe rart. Hans clusters holder seg jo. Mine går ut som poeng etter 3 stykker. Han får jo masse Hvordan gjør jeg det? Endret 17. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 noe jeg har lurt på også, har sett på videor på youtube, men det funker ikke her Blir bare 3 clusters Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nope.. Det er normalt. De forsvinner først etter noen sekunder etter du har tatt en blokk. Så du lager clusters ved å spille nogelunde raske sanger og hele tiden ta farger. Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ah, fikk krampe i hånda når jeg spilte More than a memory av hoobastank, mista noen. kom på andre plass med 300 poeng under Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå