Gå til innhold

Frykten for RROD


embrace_m3

Anbefalte innlegg

Har launch Xbox. Alt fungerte fine and dandy opp til nyttår i år. Deretter har den vært inne til reperasjon 3 ganger i Tyskland og Tsjekkia. Nå har den nettopp fått RROD for fjerde gang.

 

Sjekk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=899359&hl=

 

Etter det jeg skjønner, er det bare et spm om tid før launch-boxene går i stykker, men for all del, tvi tvi.

En fjerde gang skal ikke skje. Du kunne jo bare tatt deg en tur dit du kjøpte den, og bedt om å heve kjøpet. Funka for meg. De måtte riktignok sende den inn for sjekk, men det gikk så bra så :)

Jeg fikk tilbake pengene og kjøpte meg en 360 Arcade.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en del Xboxer hittil, og ingen av dem har laget så mye som en ripe i spilla mine. Noen maskiner kan nok ødelegge spilla på egenhånd, men jeg tror nok at i 90% av tilfellene (eller mer) så er det eieren som hopper rundt/flytter på 360n med dics i/dylter borti, eller hva det måtte være. En konsoll skal ikke ødelegge spillene. Jeg kjenner mange som har 360, og jeg har kun sett problemet 1 gang. Det var hos en som klarte å velte 360n sin med Oblivion stående i maskina.

 

Er man glad i spilla sine, så behandler man dem som barn :)

Jeg er like nøye med 360, spill og cover. Alt skal se bra ut, og være i bra tilstand. Hvis ikke blir jeg "grumpy".

Lenke til kommentar
Jeg går ikke rundt å gruer meg til å få RROD, gleder meg vel nesten heller. Boxen har i det siste sliti med å lese disker, og jeg tror den har ødelagt to spill. Tenkte å sende den til reperasjon nå, men om jeg hadde fått røde ringer hadde det jo blitt lettere og overtale de om at jeg ikke har ødelagt cdene mine.

 

Lol.

 

Du skal i siggen min. :)

Lenke til kommentar
Min xbox360 premium ovelevde litt over et år, og nå skal den på rep etter 3 røde jævla ringer:(

 

Okay, jeg fikk 3 røde ringer nå nettopp.. hva bør jeg gjøre?

 

Men det er ikke mulig.

XBox 360 har bare ÉN ring, og ikke 3.

Noen får 3 røde segmenter i denne ÉNE ringen, men 3 røde ringer har jeg "aldri" hørt om.

 

Det er kun i Norge man gidder å skrive ringer i flertall.

Ringer, rings osv...

 

RROD oversetter de fleste til Red Ring of Death. (Entall).

Lenke til kommentar

Ofte når jeg spiller 360 håper jeg inni meg at den plutselig ikke skal få RROD. Når jeg kjøper multiplattform-spill begynner jeg å vektlegge at PS3en sannsynligvis er en mer stabil konsoll, og velger spillet derfor til PS3. Men hvis grafikk osv er bedre på 360, blir selvsagt den versjonen valgt!

 

Akkurat nå er min 360 på reparasjon etter at den fikk 1/4 av den røde ringen, men overlever fordi jeg utnytter Elkjøps 30 dagers returrett :p

Lenke til kommentar
Er redd i den form at jeg må bruke en 2-3000 kroner dagen etter på ny xbox.

 

Klarte å vente to ganger da den tok kvelden første gangen.

Vurderer det samme. Altså å ha to tilgjengelig til en hver tid. Core er jo fettebillig...

 

Hva faen skal man gjøre når den er på rep? Sosialisere? Faen heller, jeg vil ikke bli en av dem.

Tenk om boxen min streiker de første dagene Gears 2 er ute, da har jeg faen ikke tid til å stikke bort på Elkjøp å låne en av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...