Gå til innhold

Frykten for RROD


embrace_m3

Anbefalte innlegg

Fant en blogpost over hos loot-ninja som tar for seg frykten den gjennomsnittlige 360 gamer lever i skyggen av RROD

 

Har hørt om flere som er på sin 2,3 og mer sjeldnere 4 og tilogmed 5. xbox.

 

Selv er jeg ganske trygg på min da jeg har falcon mobo. Hvordan oppleves frykten for dere?

Lurer da særlig på de av dere som fortsatt har launch konsoller.

 

Personlig synes jeg en total recall av launch konsoller hadde vært på sin plass.

 

http://loot-ninja.com/2008/02/22/has-the-r...to-your-gaming/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si jeg føler meg ganske trygg da jeg var så heldig at jeg fikk heve kjøpe på min 360 som var død for 3. gang. Jeg kjøpte en 360; en Arcade med falcon.

Så nå føler jeg ikke frykt i det hele tatt. My fordi jeg driter fint i om den dør. Det betyr bare en liten 360-pause allikevel :p

Lenke til kommentar

Så lenge man ikke har skrudd opp konsollen å brutt noen garanti skjønner jeg ikke hva man skal være redd for.

Min launch konsoll er fortsatt like fin, og får den hw failure så er det gratis rep med henting og levering på døra! En uke eller to uten 360 er vel det eneste jeg er redd for egentlig..

Lenke til kommentar
Så lenge man ikke har skrudd opp konsollen å brutt noen garanti skjønner jeg ikke hva man skal være redd for.

Min launch konsoll er fortsatt like fin, og får den hw failure så er det gratis rep med henting og levering på døra! --->En uke eller to uten 360 er vel det eneste jeg er redd for egentlig..<----

det er det de fleste er redde for, men for noen blir den vekke betydelig lenger vekke.

Lenke til kommentar

"eg blir lei av alt dette maset!

Det er jo fikset nå, ikke vits å gnåle mere ;]"

 

Har du tenkt på hvor kjedelig det er for alle som aktivt har lastet ned spill o.l fra xbox live?

 

Pga. DRM systemet er d/l's bundet til selve konsollen.

Blir xboxen ødelagt får man værsågod å kjøpe alt på nytt.

 

Hårreisende men sant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
"eg blir lei av alt dette maset!

Det er jo fikset nå, ikke vits å gnåle mere ;]"

 

Har du tenkt på hvor kjedelig det er for alle som aktivt har lastet ned spill o.l fra xbox live?

 

Pga. DRM systemet er d/l's bundet til selve konsollen.

Blir xboxen ødelagt får man værsågod å kjøpe alt på nytt.

 

Hårreisende men sant.

Hårreisende? Kanskje. Sant? Nei.

 

MS gir deg alle pengene tilbake i slike tilfeller.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
"eg blir lei av alt dette maset!

Det er jo fikset nå, ikke vits å gnåle mere ;]"

 

Har du tenkt på hvor kjedelig det er for alle som aktivt har lastet ned spill o.l fra xbox live?

 

Pga. DRM systemet er d/l's bundet til selve konsollen.

Blir xboxen ødelagt får man værsågod å kjøpe alt på nytt.

 

Hårreisende men sant.

Det er ikke helt sant nei..

Alle spill & dlc kan fint lastes ned på ny konsoll så lenge du husker gamertag'et og passordet ditt, det er først og fremst bundlet til brukernavnet.

 

Men, lurer på om man må være tilkoblet LIVE for å spille de... noen som kan bekrefte det her?

Jeg hadde i allefall ingen problemer med å spille de 15-16 arcade spillene mine etter 360en hadde vært en tur i Tyskland

Lenke til kommentar

Nytter ikke å frykte det uungåelig :p

Neida, dauer den så dauer den. Ikke noe å gjøre med det, jeg sørger bare for at den har rikelig med plass, varme konsoller er vel egentlig grunnen til at RROD inntreffer.(?) Blir den ødelagt, så blir den ødelagt - orker ikke tenke på slikt, ikke er det noe poeng i det heller.

 

Den nyinnkjøpte PS3en min måtte dog på rep. etter bare 1 måned eller noe. Så etter min personlige erfaring er 360 100% mer stabil enn PS3! :!:

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
De eneste som har noe å frykte er de som har modda boxen sin for å spille piratspill, resten av oss vill få dekt dette på vår garanti. Så nei jeg frykter ikke RROD selv om det er veldig kjedelig å være uten den 2-8 uker.

 

Men dersom du må sende den inn så blir det vel bare 1 gang i disse dager?

Nå bytter de vel i problemfrie deler?

Lenke til kommentar

Har launch Xbox. Alt fungerte fine and dandy opp til nyttår i år. Deretter har den vært inne til reperasjon 3 ganger i Tyskland og Tsjekkia. Nå har den nettopp fått RROD for fjerde gang.

 

Sjekk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=899359&hl=

 

Etter det jeg skjønner, er det bare et spm om tid før launch-boxene går i stykker, men for all del, tvi tvi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...