embrace_m3 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Fant en blogpost over hos loot-ninja som tar for seg frykten den gjennomsnittlige 360 gamer lever i skyggen av RROD Har hørt om flere som er på sin 2,3 og mer sjeldnere 4 og tilogmed 5. xbox. Selv er jeg ganske trygg på min da jeg har falcon mobo. Hvordan oppleves frykten for dere? Lurer da særlig på de av dere som fortsatt har launch konsoller. Personlig synes jeg en total recall av launch konsoller hadde vært på sin plass. http://loot-ninja.com/2008/02/22/has-the-r...to-your-gaming/ Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har av de aller første som kom ut jeg. Er ikke redd for RROD. Min konsoll skal ikke være utsatt. Skjer det noe med min så kjøper jeg ny. Må bare ha en 360 no mather what. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har en ikke-Falcon Xbox 360, men er ikke spesielt redd for at den skal ryke, selv om det ville vært kjipt om det skjedde. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg må si jeg føler meg ganske trygg da jeg var så heldig at jeg fikk heve kjøpe på min 360 som var død for 3. gang. Jeg kjøpte en 360; en Arcade med falcon. Så nå føler jeg ikke frykt i det hele tatt. My fordi jeg driter fint i om den dør. Det betyr bare en liten 360-pause allikevel Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) min hadde 2års dag i januar, så jeg stoler på at den overlever et par år til. Endret 22. februar 2008 av Jeg-liker-is Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Om det skjer er det kjipt, men jeg overlever nok. Spiller mest på Wii-en min om dagen uansett. Og om den ryker så håper jeg på en xbox med HDMI utgang og et mer stillegående DVD-drev tilbake Endret 22. februar 2008 av -Mr.T- Lenke til kommentar
117 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Så lenge man ikke har skrudd opp konsollen å brutt noen garanti skjønner jeg ikke hva man skal være redd for. Min launch konsoll er fortsatt like fin, og får den hw failure så er det gratis rep med henting og levering på døra! En uke eller to uten 360 er vel det eneste jeg er redd for egentlig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg blir lei av alt dette maset! Det er jo fikset nå, ikke vits å gnåle mere ;] Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Så lenge man ikke har skrudd opp konsollen å brutt noen garanti skjønner jeg ikke hva man skal være redd for.Min launch konsoll er fortsatt like fin, og får den hw failure så er det gratis rep med henting og levering på døra! --->En uke eller to uten 360 er vel det eneste jeg er redd for egentlig..<---- det er det de fleste er redde for, men for noen blir den vekke betydelig lenger vekke. Lenke til kommentar
daviik303 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 "eg blir lei av alt dette maset! Det er jo fikset nå, ikke vits å gnåle mere ;]" Har du tenkt på hvor kjedelig det er for alle som aktivt har lastet ned spill o.l fra xbox live? Pga. DRM systemet er d/l's bundet til selve konsollen. Blir xboxen ødelagt får man værsågod å kjøpe alt på nytt. Hårreisende men sant. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) min hadde 3års dag i januar, så jeg stoler på at den overlever et par år til. Merkelig siden den kun har vært mulig å kjøpe i litt over 2 år. Hvilke spill spilte du mange måneder før de første spillene var klare? Endret 22. februar 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 min hadde 3års dag i januar, så jeg stoler på at den overlever et par år til. Merkelig siden den kun har vært mulig å kjøpe i litt over 2 år. Hvilke spill spilte du mange måneder før de første spillene var klare? ops feil tast. mente å trykke på 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) "eg blir lei av alt dette maset!Det er jo fikset nå, ikke vits å gnåle mere ;]" Har du tenkt på hvor kjedelig det er for alle som aktivt har lastet ned spill o.l fra xbox live? Pga. DRM systemet er d/l's bundet til selve konsollen. Blir xboxen ødelagt får man værsågod å kjøpe alt på nytt. Hårreisende men sant. Hårreisende? Kanskje. Sant? Nei. MS gir deg alle pengene tilbake i slike tilfeller. Endret 22. februar 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 "eg blir lei av alt dette maset!Det er jo fikset nå, ikke vits å gnåle mere ;]" Har du tenkt på hvor kjedelig det er for alle som aktivt har lastet ned spill o.l fra xbox live? Pga. DRM systemet er d/l's bundet til selve konsollen. Blir xboxen ødelagt får man værsågod å kjøpe alt på nytt. Hårreisende men sant. Det er ikke helt sant nei.. Alle spill & dlc kan fint lastes ned på ny konsoll så lenge du husker gamertag'et og passordet ditt, det er først og fremst bundlet til brukernavnet. Men, lurer på om man må være tilkoblet LIVE for å spille de... noen som kan bekrefte det her? Jeg hadde i allefall ingen problemer med å spille de 15-16 arcade spillene mine etter 360en hadde vært en tur i Tyskland Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Nytter ikke å frykte det uungåelig Neida, dauer den så dauer den. Ikke noe å gjøre med det, jeg sørger bare for at den har rikelig med plass, varme konsoller er vel egentlig grunnen til at RROD inntreffer.(?) Blir den ødelagt, så blir den ødelagt - orker ikke tenke på slikt, ikke er det noe poeng i det heller. Den nyinnkjøpte PS3en min måtte dog på rep. etter bare 1 måned eller noe. Så etter min personlige erfaring er 360 100% mer stabil enn PS3! :!: Endret 23. februar 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 De eneste som har noe å frykte er de som har modda boxen sin for å spille piratspill, resten av oss vill få dekt dette på vår garanti. Så nei jeg frykter ikke RROD selv om det er veldig kjedelig å være uten den 2-8 uker. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 De eneste som har noe å frykte er de som har modda boxen sin for å spille piratspill, resten av oss vill få dekt dette på vår garanti. Så nei jeg frykter ikke RROD selv om det er veldig kjedelig å være uten den 2-8 uker. Men dersom du må sende den inn så blir det vel bare 1 gang i disse dager? Nå bytter de vel i problemfrie deler? Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Som så mange har sagt, er den ikke moddet er det ikke noe problem. Fikk min igjen fra rep i går. Tok 9 dager fra DHL hentet den til den var på døren igjen Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har launch Xbox. Alt fungerte fine and dandy opp til nyttår i år. Deretter har den vært inne til reperasjon 3 ganger i Tyskland og Tsjekkia. Nå har den nettopp fått RROD for fjerde gang. Sjekk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=899359&hl= Etter det jeg skjønner, er det bare et spm om tid før launch-boxene går i stykker, men for all del, tvi tvi. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Finnes det noko statistikk på antal konsoller som har fått RROD etter dei skifta til Falcon? I praksis er det vel Elite og enkelte Premium/Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå