Gå til innhold

Overføre bilder til PC-en


Kopy

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er proff og lager flere biler som fins på ekte, på forza2, og jeg vil gjerne ha dem på PC-en. Det jeg gjør da er å koble opp X360'n til den store tv'n og ta bilde med mobilen, for at jeg skal få best mulig bilde. Men jeg ser mange steder at folk får overført bilder rett fra xbox'n til PC-en.. Trenger jeg en slags kabel, eller kan jeg fikse det med trådløst nett?

 

Alle svar blir tatt imot med et smil ;)

Endret av Kopy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måten det fungerer på er at etter du har tatt ett bilde av bilen din i fm2 så får du spm om du vil laste det opp til fm sine sider, da svarer du ja og bilde skal oppdateres der om 1 min eller 2.

 

Men vær obs på at det er bare 5 bilder som ligger der om gangen, så når du skal laste opp bilde #6 så forsvinner bilde #1

 

Om du må ha gold er jeg ikke sikker på, jeg har selv gold.

 

Men det er jo bare å teste det da :)

Lenke til kommentar
Måten det fungerer på er at etter du har tatt ett bilde av bilen din i fm2 så får du spm om du vil laste det opp til fm sine sider, da svarer du ja og bilde skal oppdateres der om 1 min eller 2.

 

Men vær obs på at det er bare 5 bilder som ligger der om gangen, så når du skal laste opp bilde #6 så forsvinner bilde #1

 

Om du må ha gold er jeg ikke sikker på, jeg har selv gold.

 

Men det er jo bare å teste det da :)

 

 

hmm ok ok takk får hjelpe :D men det blir jo kjipt hvis jeg ikke får lastet opp pga silver. Får håpe alt går bra ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...