Gå til innhold

Skeivt skjermkort, bør jeg teste om det funker?

Anbefalte innlegg

Mottok min pakke med diverse datautstyr fra Netshop tidligere i dag men når jeg skal montere skjermkortet ser jeg at det er skeivt, og ikke lite heller. :(

Det virker som at det har lagt noe tungt oppå kortet før det har blitt pakket i esken fra fabrikken. Hadde bare skruene bak på kortet som holder kjøleren bak på plass stukket like langt ut fra skjermkortet som de som holder gpu kjøleren ville ikke kortet vært så skeivt som det er.

Så spørsmålet mitt er, bør jeg montere skjermkortet og se om det funker eller skal jeg bare ta en reklamasjon/ta kontakt med Netshop for og få et nytt skjermkort?

Legger med noen bilder for å vise hvor skeivt det er.

post-43618-1203703547_thumb.jpg

post-43618-1203703566_thumb.jpg

post-43618-1203703560_thumb.jpg

post-43618-1203703572_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville reklamert på det der.

Jeg har sett en del i min data-karriere men ALDRI har jeg sett å så skjevt skjermkort før!

Tror du kan få problemer med å få det ned i sokkelen uten å bøye det tilbake noe som kan by på problemer.

I verste fall har du brutte kretsbaner inne i kortet og da funker det rett og slett ikke så da kan du måtte ta reklamasjon uansett.

Men spar på bildene, første gang jeg har sett noe som det her.

Lenke til kommentar

Jeg ville ha prøvd å sette det i sokkelen i allefall og sett om det var tungt å presse dit.

Om det var mye tyngere og krevde mer trykk enn det kortet du har så ville jeg ha reklamert.

Men jeg tror jeg hadde reklamert uansett om jeg hadde vært deg...

Blir ekstremt skeptisk når jeg ser ett kort som er såpass skjevt!

Sitter å ler egentlig av det, ikke noe pent men det er første gang jeg ser noe sånt og jeg må innrømme det ser mektig komisk ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...