Awesome X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Øh... Er Jack Nicholson en tøffing i gjøkeredet? Nicholsons har i gjøkeredet en rettmessig autortitetstrossende og karismatisk karakter, som tar innersvingen på de ansatte. Det skriker jo tøffing av han. Fjerne Paul Newman? Er du galen mann? Grunnen til at jeg måtte fjerne han er at ikke har sett en eneste film med han, så jeg for vel evt. legge han når jeg har grunnlag for det. ellers det var på sin plass å nevne en kvinne. Men Uma Thurman er vel et enda bedre alternativ enn Sigourney. Synes egentlig Helena Bonham Carter er mer på sin plass. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 John Goodman og James Stewart må vere nemnt i denne tråden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Grunnen til at jeg måtte fjerne han er at ikke har sett en eneste film med han, så jeg for vel evt. legge han når jeg har grunnlag for det. Anbefaler deg å sette følgende filmer på innkjøpslisten din: Cool Hand Luke (1967) Road To Perdition (2002) The Sting (1973) Butch Cassidy and the Sundance Kid (1969) The Hustler (1961) The Sting og Cool Hand Luke er to av tidenes absolutt beste filmer Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Grunnen til at jeg måtte fjerne han er at ikke har sett en eneste film med han, så jeg for vel evt. legge han når jeg har grunnlag for det. Anbefaler deg å sette følgende filmer på innkjøpslisten din: Cool Hand Luke (1967) Road To Perdition (2002) The Sting (1973) Butch Cassidy and the Sundance Kid (1969) The Hustler (1961) The Sting og Cool Hand Luke er to av tidenes absolutt beste filmer The Hustler og Butch Cassidy har jeg lenge hatt planer om å se, men det har bare ikke blitt. Cool Hand Luke og Road To Perdition er virker absolutt som filmer som vil passe meg godt. The Sting derimot er jeg litt skeptisk over, er ikke særlig begeistret for mafiafilmer. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Road To Perdition oser jo langt mer mafia enn The Sting. Sistnevnte er jo en kuppfilm. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kan vel være derfor jeg ikke har sett Road To Predition enda heller. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 The Sting ga meg null mafiafølelse. Den filmen to meg fullstendig på senga, helt i toppen innen den sjangeren Men det er litt vel OT. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kan anbefale samtlige nevnte filmer med Paul Newman, spesielt The Sting. Feelgood som bare faen, jeg gliste i mange dager etter å ha sett den. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Øh... Er Jack Nicholson en tøffing i gjøkeredet? Nicholsons har i gjøkeredet en rettmessig autortitetstrossende og karismatisk karakter, som tar innersvingen på de ansatte. Det skriker jo tøffing av han. Tja... Det er vel personalet som tar innersvingen på ham til slutt de lobotomerer han jo eller noe i den duren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå