Essem Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Skjønner ikke dere som skriver Kiefer Sutherland?! Riktignok har jeg aldri sett 24, men har sett han andre steder. Ikke akkurat en tøffing. Nei der er pga. 24 at han er en tøffing. Dessuten bør du sjekke ut filmen Phone Booth, han gjør en fantastisk god jobb der. Der er han bare synlig i 1 minutt eller noe sånt da. Er det noe tøft? Det er litt av poenget, stemmen hans er mer enn nok for å vise hvor stor haring han egentlig er. Synes ikke psykopat med sniper-rifle og et så fucked up hode at han ringer en som har ei på si for å mishandle han er så veldig tøft. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Synes Tom Jane i The Punisher er svært flink Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Skjønner ikke dere som skriver Kiefer Sutherland?! Riktignok har jeg aldri sett 24, men har sett han andre steder. Ikke akkurat en tøffing. Nettopp. Det Kiefer gjør i 24 er noe av det tøffeste og mest intense jeg har sett på en tv-skjerm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=D1UL11EgwXI http://www.youtube.com/watch?v=NrS0IoNFRa0 Etter 36 år gir han seg , den godeste "Nature Boy" Ric Flair. Som han selv sa : "To BEAT the man , you gotta BE the man !" ......WOOOOOOOOOOOOO !!! Endret 2. april 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 http://www.youtube.com/watch?v=D1UL11EgwXIhttp://www.youtube.com/watch?v=NrS0IoNFRa0 Etter 36 år gir han seg , den godeste "Nature Boy" Ric Flair. Som han selv sa : "To BEAT the man , you gotta BE the man !" ......WOOOOOOOOOOOOO !!! I den grad wrestling kan kalles skikkelig skuespill Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Will Smith De Sfi-Fi-rollene han har gjort har vært skikkelig tøffe, særlig "I, Robot". Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Finners WWE folk som i dag er skuespillere i hollywood filmer. John Cena (The marine) og Dwayne "the rock" Johnsen feks. Ikke tidenes kuleste eller tøffeste, men krutt er de. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Finners WWE folk som i dag er skuespillere i hollywood filmer. John Cena (The marine) og Dwayne "the rock" Johnsen feks. Ikke tidenes kuleste eller tøffeste, men krutt er de. ikke glem hulk hogan i Rocky;) edit: skrive feil: takk till the game Endret 3. april 2008 av TRibal89 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 De er flinke til å overdrive mimikken ihvertfall Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ikke mange som kan måle seg med denne mannen. Ikke bare er han rå, han har den heftigste stemmen noensinne. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Finners WWE folk som i dag er skuespillere i hollywood filmer. John Cena (The marine) og Dwayne "the rock" Johnsen feks. Ikke tidenes kuleste eller tøffeste, men krutt er de. ikke glem hulk hogan i rokey Stemmer. Thunderlips het karakteren han spillte Filmene heter forresten Rocky. *pirke - pirke* Bare måtte rette på den Kan jo slenge på Mr. T fra A-team og Rocky 3. Han var også fribryter Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) endret på navn nå takker....personlig synes jeg harrison ford er veldig kul og jeg da edit: etter det jeg har lest er det ingen som har nevnmt Richard Dean Anderson :o er jo selveste Macgyver han må jo nevnes synes jeg Endret 3. april 2008 av TRibal89 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jo, jeg har nevnt Richard Dean Anderson. Han kan man jo ikke glemme. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nå er det vel strengt talt O'Neill, og ikke MacGyver, som gjør RDA til en tøffing. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nei, nei! MacGyver. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fasit i bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fasit i bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fjern Sigourney Weaver og Paul Newman, erstatt Jack Nicholson i The Shining med Jack Nicholson i One Flew Over the Cuckoo's Nest og listen vil være perfekt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Øh... Er Jack Nicholson en tøffing i gjøkeredet? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Fjerne Paul Newman? Er du galen mann? Han er råere enn råest i Cool Hand Luke. Eneste karen nevnt i denne tråden som har spilt en kar som faktisk har "kul" i navnet, såvidt jeg vet. På fritiden så driver han et Formel 1 selskap (eller et eller annet racerbilselskap). Han er tøffere enn toget. Han er på min topp tre. Uten tvil. Øh... Er Jack Nicholson en tøffing i gjøkeredet? Det får du avgjøre selv. Jeg svarer på skuespillere som er tøffe/kule, ikke nødvendigvis rollen (selv om det seff spiller inn på inntrykket). Edit: Følte ellers det var på sin plass å nevne en kvinne. Men Uma Thurman er vel et enda bedre alternativ enn Sigourney. Endret 4. april 2008 av Dotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå