Gå til innhold

Tidenes kuleste/tøffeste skuespiller(e)


El-Morty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sikkert blitt nevnt før, men Sean Connery er jo en av de kuleste der ute, og Pierce Brosnan er også ganske god på å være stilig.

 

edit: syns ikke normalt at Tommy Lee-Jones er så veldig kul da, men i The Fugitive spiller han en skikkelig bad-ass politimann.

Endret av trestubbe
Lenke til kommentar
Har sikkert blitt nevnt før, men Sean Connery er jo en av de kuleste der ute, og Pierce Brosnan er også ganske god på å være stilig.

 

edit: syns ikke normalt at Tommy Lee-Jones er så veldig kul da, men i The Fugitive spiller han en skikkelig bad-ass politimann.

Tommy Lee Jones er drittkul i blant annet Under Siege. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Barry Morse , den EKTE Lt. Gerard ;)

 

Guy Williams var den beste Zorro , synes Banderas bare var en fattig wannabe....Williams hadde gnisten :D

 

Benny the Jet :

 

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Ellers liker jeg Morgan Freeman, Sean Connery og Russell Crowe.

 

 

Morgan Freeman er en av mine favorittskuespillere, og om spørsmålet var "Beste skuespiller" ville han komt ganske høyt på listen, men "tøffeste skuespiller" stiller jeg meg litt mer skeptisk til :p

 

Se Dreamcatcher. Han er tøff der. ;)

Lenke til kommentar
Ellers liker jeg Morgan Freeman, Sean Connery og Russell Crowe.

 

 

Morgan Freeman er en av mine favorittskuespillere, og om spørsmålet var "Beste skuespiller" ville han komt ganske høyt på listen, men "tøffeste skuespiller" stiller jeg meg litt mer skeptisk til :p

 

Se Dreamcatcher. Han er tøff der. ;)

Morgan Freeman en ekte hardass? Den skal jeg sjekke ut!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke dere som skriver Kiefer Sutherland?! Riktignok har jeg aldri sett 24, men har sett han andre steder. Ikke akkurat en tøffing.

Nei der er pga. 24 at han er en tøffing. Dessuten bør du sjekke ut filmen Phone Booth, han gjør en fantastisk god jobb der.

 

Der er han bare synlig i 1 minutt eller noe sånt da. Er det noe tøft?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke dere som skriver Kiefer Sutherland?! Riktignok har jeg aldri sett 24, men har sett han andre steder. Ikke akkurat en tøffing.

Nei der er pga. 24 at han er en tøffing. Dessuten bør du sjekke ut filmen Phone Booth, han gjør en fantastisk god jobb der.

 

Der er han bare synlig i 1 minutt eller noe sånt da. Er det noe tøft?

Det er litt av poenget, stemmen hans er mer enn nok for å vise hvor stor haring han egentlig er.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...