Aleks Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kul han ja, men han er vel mer hjernetypen^^ Han eide i Ocean's filmene! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Litt OT men jeg må få si at det seagal gjør på film, hadde han ikke klart i virkeligheten. Ei alle små japsene/kineserne eller what ever som flyr rundt og tar backflipp-salto-karatespark. Ja de klarer det, men folk gjør jo ikke motstand på film. En stor fysisk fyr (ala hobbybygger som Vin Diesel) som kan slåss (erfaring) hadde flata seagal, Jet Lie og co lett som bare det, med mindre han hadde fått noen fingere i øynene eller et femi spark i balla elns da. Slenger på Vin Diesel som tøff skuespiller. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Du mener at han kunne blokkert hvem som helst sitt slag fra folk her på forumet? Selv med MANGE års trening skal det veldig med reflekser og litt flaks til for og blokkere slag og spark fra en som vet hva han driver med. Virker som om du tar det du vet ut ifra du har sett fra han i filmer. Han hadde sikkert svart belte i karate og alt det der, men fremdeles så kan man ikke ta hvem som helst I sitt prime ja, ikke fram hvem som helst, derfor skrev jeg "de fleste", vi har sikkert noen Bruce Lee Reborn her på forumet! Det er lett å le og gjøre narr av han nå som han er overvektig og godt oppi årene. Men om du ville ha møtt Steven Seagal for 20-30 år siden, så kan jeg love deg at du ville ha pissa i buksa hvis han gikk mot deg for å ta knekken på deg. Jeg betviler ikke et sekund på at Seagal hadde vridd om nakken min hvis han følte for det. Han er tross alt langt dyktigere i kampsport enn jeg noensinne kommer til å bli. Men her snakker vi om skuespillere som klarer å formidle tøffhet via filmlerettet og der feiler vår venn Seagal maksimalt. Det er stort sett ikke tøft å se på fyren, bare ganske morsomt. Via filmlerettet: helt enig. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Steven Seagal er i mine øyne mer en klovn enn en mann. Makan til trøtte filmer, kjedlige historier og dårlig plott skal man lete lenge etter. Alle filmene hans er sørenmeg like. Skuespillere jeg liker er Cillian Murphy (28 Days Later, Sunshine), Eli Wallach (The Good, the Bad and the Ugly), Bruce Willis er mann, Kiefer Sutherland som jack Bauer, Al Pacino og Nicolas Cage. De første jeg kommer på. Random rekkefølge. Endret 14. mars 2008 av Leffsa Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nicolas Cage er vel på ingen måte tøff? I mine øyne er han bare monoton og kjedelig. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Når det er 84 poster er det nesten en skam at Kirk Douglas ikke har blitt nevnt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Støtter beskrivelsen "monoton". Liker han best når han freaker litt ut, som i Matchstick Men og Adaptation. Som barsking funker Cage ikke spesielt godt. Endret 14. mars 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
athorb Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Cage har tapt seg enormt i det siste, og har de siste årene blitt nettopp monoton og kjedelig (sett bort fra Adaption, gedigen opptur der, har ikke sett Matchstick Men). Men jeg anbefaler Wild at Heart, han gjør en fantastisk rolle der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 James Caan bør vel også nevnes. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Christian Bale, Bruce Campbell, Al Pacino, Ed Norton er uten tvil høyt oppe på min liste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) "Ingen" Clint Eastwood "Ingen" edit: For den trege: Ingen over, ingen ved siden. Endret 17. mars 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Naaaa, Ok da. Jeg tolket vel emnebeskrivelsen litt feil. Jeg liker Cage veldig godt, men ser ikke på han som "den tøffe" eller "barske" i filmene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Etter og ha sett Indiana Jones filmene må jeg si at Harrison Ford passer fint inn i denne tråden^^ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) 1. Steve McQueen 2. Paul Newman 3. Robert Redford :thumbup: Ellers er det verd å nevne: Nick Nolte Michael Caine Christopher Walken Endret 22. mars 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jack Nicholson klarer seg jo ganske bra han og Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har gått gjennom tråden og blir provosert av at ingen har nevnt mannen: Charles Bronson! Lenke til kommentar
Artico01 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Denzel Washington? Makan til skuespiller. Han kan spille alt fra tøff politimann, eller en iskald kriminell. Der snakker vi tøff, i ordets rette forstand. American Gangster er et godt eksempel. Iskald! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Rg0wfyACzCQ Han skal visst ha fulgt Bruce Lee rundt dagen han døde....men nekter å kommentere det (Wai Man er velkjent innen triademiljøet) http://www.youtube.com/watch?v=z0t3BHmAnwA...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=sOMmCs74bXU...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=8asLZEnyZiA...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=JPuBYX2MSzA...feature=related Endret 22. mars 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tidenes tøffeste? Hmmm, det må vel bli Clint Eastwood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå