tranzer Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 tja.. han var bare en eksempel da.. ingen kan stå imot Robert De Niro... Filmene hans er bare konge, passer bra til gangster filmer ^^ Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Al Pacino. I mine øyne kan ingen måle seg med denne mannen, hva gjelder skuespillerprestasjoner. Han er best! Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 desidert favoritt i filmen scarface.. beste filmen jeg har sett men du kan vell ikke si at "Godfellas" filmen var dårlig vell, Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tror jeg hadde svart Jack Nicholson her, hadde det ikke vært for hvor iskald Javier Bardem er i No Country For Old Men. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Rart ingen har nevnt Michael Madsen. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Trapped in time. Surrounded by evil. Low on gas. Bruce Campbell. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 tom hanks...veldig mange bra filmer bak seg Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Riki Takeuchi Endret 7. mars 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sylvester Stallone, Bruce Willis og min favoritt: Christian Bale!! Bytt Bale med Stallone, som favoritt og sleng på Arnold så alle gutters er nevnt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sorry mate, syns Bale er kulere enn Stallone, men syns Stallone er barskere enn Bale igjen da.. Lenke til kommentar
Mopeche Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sier meg enig i Christian Bale! Kulere, tøffere og bedre skuespiller skal du leite lenge etter... Ellers vil jeg gjerne nevne Clive Owen som bare blir tøffere og tøffere:D Men personen som laget tråden her... Hva mente han med tøffeste og kuleste egentlig? Hva er kriteriene for en tøff skuespiller? For selv synest jeg feks at Mark Wahlberg er evig kul, men er ikke akkuratt verdens beste skuespiller! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Definisjonen på tøff er Clint Eastwood. Han trenger ikke si eller gjøre noe, men bare være til. I motsetning til mange skuespillere som opp gjennom årene nærmest har blitt ironiske karakterer, holder denne veteranen alltid høy klasse. Man messer ikke med mannfolket Clint Eastwood: Ellers har vi fyren med det tøffe navnet Kiefer Sutherland, mannen som skapte en legendarisk actionhelt i Jack Bauer. Har du problemer med terrorister og må bekjempe dem innen døgnet er omme, så er dette mannen du må ringe. Ingen klarer å rope ut kommentarer som "We're running out of time!!", "What's you're primary objective!?" eller "Damn it!" på en mer overbevisende måte. Fyren skyr ingen midler i å holde sitt land i sikkerhet. Kameleonen Christian Bale kan tydeligvis spille hva som helst. Han ofrer seg regelrett for rollen sin og kan gå fra å være en mental forstyrret anorektiker til å bli Gotham's mørke ridder Batman uten at noen stiller spørsmålstegn. Fyren kan være så jævla tøff hvis han bare vil det, og derfor må han inn på topplista. "Swear to me!" scenen i Batman Begins er så jævla rå at jeg hadde pisset på meg hvis jeg var i Flass sine sko akkurat der. Gud som jeg gleder meg til Batman vs The Joker i den kommende The Dark Knight. Ellers har vi barske karer som Bruce Willis, Sylvester Stallone, Mickey Rourke, Robert De Niro, Charles Bronson, Clive Owen, Kurt Russell etc, men akkurat nå er det disse tre kara som er øverst på lista. Endret 5. mars 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Personlig synes jeg Christian Bale er kjekk- pen å se på, men jeg synes ikke at han er direkte tøff eller kul. Da ville jeg heller ha sagt Clint Eastwood. Al Pacino er min favoritt, scarface- here i come, he-he! Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Sylvester Stallone seff (man kan jo også ta med Arnold...) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Sylvester Stallone seff (man kan jo også ta med Arnold...) Det er gutten sin det Stallone er og blir verdens tøffeste actionhelt. Takka til og med nei til rollen som JM i Die Hard... Cliffhanger, Rambo og Rocky = Sjef Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Må nesten bli Harrison Ford, Robert De Niro og Bruce Willis. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Christian Bale, Brad Pit og Johnny Depp. og seff Arnold Fordi alle spiller/Har spilt "syke" mennesker. Endret 7. mars 2008 av TronDoZY Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Topp 5 !!! 1. Jeremy Piven 2. Steven Seagal 3. Jean-Claude Van Damme 4. Nicolas Cage 5. Adrian Grenier Jeremy Piven er heftig i rollen som Ari Gold i Entourage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå