Awesome X Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jean-Claude Van Damme. Han er uten tvil den tøffeste skuespilleren jeg har sett. Er det ikke et hån mot ekte skuespillere å kalle Van Damme for en skuespiller? Det samme gjelder Steven Segal, btw. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Sean Connery: Mafiosoen Johnny Stompanato mente Connery var blitt 'for god venn' med sin kvinnelige motpart i filmen Another Time, Another Place, Lana Turner (som var Stompanatos kjæreste), og truet Connery med en ladd revolver på settet. Connery tok revolveren fra ham, banket ham opp, og kastet ham ut. Connery er barsk! Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jean-Claude Van Damme. Han er uten tvil den tøffeste skuespilleren jeg har sett. Er det ikke et hån mot ekte skuespillere å kalle Van Damme for en skuespiller? Det samme gjelder Steven Segal, btw. De defineres nok som skuespillere de også Men, jeg skjønner hvorfor du ikke trodde det Lenke til kommentar
zonko Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Vi dobler den. Ingen slår Clinter'n! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 For å bidra med et nytt navn synes jeg Gerard Butler er verdt å nevne. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Jean-Claude Van Damme. Han er uten tvil den tøffeste skuespilleren jeg har sett. Er det ikke et hån mot ekte skuespillere å kalle Van Damme for en skuespiller? Det samme gjelder Steven Segal, btw. De er jo like gode skuespillere som Arnold, Jackie Chan, Chuck Norris osv. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Pacino og De Niro. "You talkin' to me?" Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Slenger inn Marion Robert Morrison. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Sylvester Stallone, Bruce Willis og min favoritt: Christian Bale!! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Tøffeste, som i genuint tøff ikke bare på overflaten/på film?Buster Keaton: Som produsent, regissør og hovedrolleinnehaver brakk han nakken under innspillingen av Sherlock Jr. Han tok fri resten av dagen og fortsatte innspillingen dagen etter (og ja, han fortatte å spille,og å gjøre egne stunts). Sean Connery: Mafiosoen Johnny Stompanato mente Connery var blitt 'for god venn' med sin kvinnelige motpart i filmen Another Time, Another Place, Lana Turner (som var Stompanatos kjæreste), og truet Connery med en ladd revolver på settet. Connery tok revolveren fra ham, banket ham opp, og kastet ham ut. Er det noen som var genuin tøff også utenfor settet var det Steve McQueen. Han levde et raskt liv fylt med raske biler, damer og dop. Han er en inkarnasjon av uttrykket "live fast, die young". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Det er jo ikke en kjeft som slår Clint Eastwood... 2 thumbs! Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Yul Brynner! For en barsk fyr! Døde dessverre tidlig pga lungekreft(80-tallet), røykte jævlig mye. Endret 25. februar 2008 av Fox Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Clint Eastwood all the way. Western tilhører han, Ford og Wayne. Dog, Clint vinner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) 1.3.73 hadde Fist of Fury Italia-premiere....første gangen Bruce Lee ble vist der nede : http://www.youtube.com/watch?v=3Rr8g2qq-4I...feature=related Endret 1. mars 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det er jo ikke en kjeft som slår Clint Eastwood... 2 thumbs! Må si meg enig. Svært få skuespillere som kan se så kule ut, uten å si noe eller gjøre noe fysisk. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Stallone og Bale ser kule ut uten og gjøre noe som helst.. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ingen tvil, Jason Statham Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 vin diesel er den som tar av ^^ kommer snart i filmen fast and the furious 4 eller noe.. men 4`eren kommer iaffal Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Vin Diesel er tam, imo. Clint Eastwood, der har du en steintøff skuespiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå