Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tidenes kuleste/tøffeste skuespiller(e)

El-Morty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Steve McQueen uten tvil.

Hvem er han a? Ser ut som en kryssning mellom The Hoff, Roger Moore og Bruce Springsteen. Kan ikke si å ha sett han før google opplyste meg. Har han spilt i noen kjente filmer?

For "normal" ungdom har han nok ikke det, til det er filmene hans for gamle.

Jeg har ikke sett en eneste film av han selv, dermed må jeg stemme på the Oak.

Lenke til kommentar
Verken John McClane eller Jack Bauer er skuespillere. Syns Clive Owen og Humphrey Bogart regjerer. En i dagens filmer, en i de gamle klassikerne. Sean Connery er jo også en gromgutt.

Sant det. Tror eg leste emnetittelen uten å tenke, men syns fremdeles Bruce Willis og Kiefer Sutherland er rå. Av dagens mest aktuelle skuespillere vil jeg si Mark Wahlberg og Clive Owen.

Lenke til kommentar

Tøffeste, som i genuint tøff ikke bare på overflaten/på film?

Buster Keaton: Som produsent, regissør og hovedrolleinnehaver brakk han nakken under innspillingen av Sherlock Jr. Han tok fri resten av dagen og fortsatte innspillingen dagen etter (og ja, han fortatte å spille,og å gjøre egne stunts).

Sean Connery: Mafiosoen Johnny Stompanato mente Connery var blitt 'for god venn' med sin kvinnelige motpart i filmen Another Time, Another Place, Lana Turner (som var Stompanatos kjæreste), og truet Connery med en ladd revolver på settet. Connery tok revolveren fra ham, banket ham opp, og kastet ham ut.

Lenke til kommentar
Steve McQueen uten tvil.

Hvem er han a? Ser ut som en kryssning mellom The Hoff, Roger Moore og Bruce Springsteen. Kan ikke si å ha sett han før google opplyste meg. Har han spilt i noen kjente filmer?

Steve McQueen er jo kongen (sammen med Stallone)!

Har spilt i herlige filmer, b.la;

Bullitt

The Thomas Crown Affair

The Getaway

The Great Escape

The Hunter

Lenke til kommentar
Tøffeste, som i genuint tøff ikke bare på overflaten/på film?

Buster Keaton: Som produsent, regissør og hovedrolleinnehaver brakk han nakken under innspillingen av Sherlock Jr. Han tok fri resten av dagen og fortsatte innspillingen dagen etter (og ja, han fortatte å spille,og å gjøre egne stunts).

Må si meg enig. Og Sean Connery er hardcore også ja?

Ingen er tøffere enn Clint Eastwood, eller kulere enn Jack Nicholson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...