barbar Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 For latterlige 799 USD kan du fra 1. mars få deg en ultraportabel bærbar som er lettere en 12'' Powermac! Baksiden, vil noen hevde, er at den bærbare kommer med LindowsOS. Dog, intet problem for mitt vedkommende. Men jeg lurer på en sak. Jeg kan aldri tenke meg at denne maskinen kommer med norsk tastatur, noensinne. Men hvordan løser man da problemet med Æ, Ø og Å? Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Sorry, kunne ikke dy meg.... SPRITTUSJ.... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Link til dette? Hvis den er så billig så blir den sikkert importert til norge, noe som gir muligheter til at det blir løst. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Lindows OS har forhåpentligvis Norsk layout i OS'et som de fleste andre Linus distro rundt omkring. Jeg har derimot aldri prøvd Lindows så jeg vet ikke, men RH, Suse, Mandrake har norsk layout. Da gjelder det bare å være god på TOUCH og vite hvor ting er . Telcontar Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 hvis den ikke kommer med norske taster så kan man f.eks. sette på et eget tastatur når man trenger æøå, eller man kan bruke et tegnkart eller lage en hurtigtast/komando til bokstavene i de programmene man trenger det... Lenke til kommentar
barbar Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Link til dette? http://www.itavisen.no/art/1300632.html http://www.lindows.com/ http://www.idot.com/ Lenke til kommentar
barbar Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 hvis den ikke kommer med norske taster så kan man f.eks. sette på et eget tastatur når man trenger æøå Dette er for tungt. Trenger jo æøå hele tiden. Hver eneste gang jeg skal skrive navnet mitt f.eks. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 hvis den ikke kommer med norske taster så kan man f.eks. sette på et eget tastatur når man trenger æøå Dette er for tungt. Trenger jo æøå hele tiden. Hver eneste gang jeg skal skrive navnet mitt f.eks. nevnte jeg noe om at det var lettvint da? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Mmm.. Ytelse på høyde med en elektrisk tannbørste... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det kan da ikke være så vanskelig, jeg kjøpte et tasatur fra england en gang, da var æøå der den pleier å være, men siden de har 1 tast mindre så mistet jeg tasten siden z, nemlig < og >, litt irriterende når jeg skal programmere HTML og JSP, men ellers greit, Det som derimot kan bli et problem er kanskje tollen? (mva?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå