kjetulf Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hvordan er det med soner og 360? Må spillene jeg kjøper fra utlandet være sonefrie eller kan jeg bestille fra Amazon uten bekymringer? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Xbox 360 har soner, men det er noen spill som er sonefrie. Liste. Vet ikke om denne er helt korrekt, men regner med det. Endret 22. februar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
kjetulf Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Hvordan vet jeg hvilke spill som er sonefrie da? La merke til at Mass Effect kan kjøpes som sonefritt på videogamesplus.ca, og det er jo det spillet jeg hovedsaklig er interessert i Edit: Der edita du inn en snedig liten link, ja Konge! Takk! Endret 22. februar 2008 av kjetulf Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Både www.play-asia.com og www.videogamesplus.ca har egne sonefrie kategorier for 360-spill. Anbefaler deg å sjekke disse. Ellers er det vel slik at alle Microsoft- og Ubisoft-spill er sonefrie. Ihvertfall så og si alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå