tomsi42 Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Tok noen bilder idag etter å ha hentet 350D på service. Men med 30D-en selvfølgelig Dette er vel det nærmeste vi kommer After-Ski i Oslo ... EOS 30D, 1/320s, f/4.5, ISO 640, 50mm Tom Lenke til kommentar
si Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Haha, nitrist... hva er den greia mellom ølflaska og sneipen? Rød swix? -si Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Med mer symmetri og fokus på ølflaska så kunne dette bildet blitt ganske kult. Nå ser det derimot ganske rotete uoversiktlig ut. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Haha, nitrist... hva er den greia mellom ølflaska og sneipen? Rød swix? -si Det er faktisk ikke så lett å se. Jeg tror det er rød teip eller snor surret rundt et rør. Tom PS. Ja dette er egentlig en liten snik-bump ... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Hmm, lurer på om jeg også skal begynne med slike frekke bumper. Bildet er artig, og jeg liker både motivet og komposisjonen. Eneste minus er at ølflasken kunne vært skarpere. Det ser ut som om utsnittet kunne vært litt mer balansert, men jeg vet ikke helt hvilke muligheter du hadde. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Jeg kunne ihvertfall fått ølflaske skarp. 1/125s, f/8 og ISO 800 skulle vel gi den sammeeksponeringen hvis jeg har regnet riktig. Det var nok litt å gå på i både høyde og bredde, så jeg kunne nok fått til det etterpå. Men dette er typisk for motiv som jeg bare ser og tar bilde av der og da. Begynner å bli flinkere til å ta meg mer tid med de, fordi det er ofte de som fungerer. Får ta med meg en tom ølfaske neste gang jeg skal til FotoVideo; hydranten står ikke langt unna Tom Endret 3. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Det var en ganske sleip bump, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå