vikingkylling Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg elsker Wii'en min og bruker den ganske ofte. (på den annen side er jeg ganske overlykkelig om dagen fordi jeg endelig har fått REmake, Resident Evil Zero og RE: Code Veronica X til GameCube og Resident Evil 2 kommer i posten når som helst. Hvem faen bryr seg om grafikk når spillene er så bra? Jeg har for såvidt en xboks360 også, og det første året jeg hadde den var den veldig bra. Problemet er at rundt et år senere streiket den tre ganger på fire måneder, og tredje gang gadd jeg ikke sende den til reparasjon. Har vurdert å kaste den i søpla der den hører hjemme, men har til nå beholdt den for å ha et minne om hva man ikke bør kjøpe i fremtiden. hvis det er tredje gang med samme feilen kan du levere den der du kjøpte den og få igjen pengene. Først var det Red Ring. Tok to måneder for å få den tilbake fra reparasjon, før den ble sendt inn igjen en uke senere. Det tok en måned å finne ut at det ikke var noe feil med den denne gangen, men med strømkablen. Jeg fikk en ny, og alt fungerte en månedstid før dritten nektet å lese noen plater. Jeg har prøvd å rense den så bra som mulig, men gadd ærlig talt ikke gjør stort mer. Kunne krevd pengene tilbake, men jeg vil bare kaste dritten og bli ferdig med den. Guitar Hero får jeg på PC eller Wii i morra, og stort mer av interesse er det ikke for meg på xboksen som gjør det verdt å bry meg mer med den. Først dette, så Vista. Jeg har for alvor mistet troen på Microsoft. Lenke til kommentar
BiB Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg ville kjøpt Wii, det er morsomt og spille. Man sitter liksom ikke bare der å trykker. Det er jo også revolusjonerende kontroller da. Men liker du bare sånne GTA-type spill, er ikke Wii noe for deg. Den har dårligere grafikk enn PS3 og 360, men synes det er morsommere å spille Wii. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har ikke funnet noen spill som ser kult ut på wii. Kanskje Zelda. Det er skyte spill og slikt jeg liker, det hadde jo vært sykt kult på wii, men finner ingen som ser super kule ut. Jeg trenger Grafikk noe som ikke wiien fikser helt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Wii er genial om du vil spille sammen mot flere andre. At grafikken er middelmålig er det siste du tenker på når du sitter og ler deg halvt i hjel og spiller Raving Rabbids 2 mot tre andre kamerater. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har wii og ps3 og jeg har vel spilt på wii'n 5-6 ganger. Så jeg tror jeg heller ville gått for en ps3 eller 360. Men selfølgelig den er jo morsom, men jeg orker rett og slett ikke å drive og vifte med armene så mye når jeg er sliten og har lyst til å spille Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 menne, er kult med gameplayet, men for all del, ikke kjøp First person skytespill hvis du gamer det ofte på Data, da kommer du til å hate dem på Wii (de jeg har prøvd har vært utrolig klomsete) Har spilt en del Red Steel sammens med lillebroren min og noen av kompisene hans og synest det er topp. Nå kunne spillet vært mye bedre, men når det kommer til skytevåpen er det ikke mye å klage på. Er en drøm å spille Zelda TP også. Aldri vært lettere å skyte med bue f.eks Det var red steel som gjorde at jeg hatet det. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Wii har til nå 15 spill som er verdt å kjøpe etter min mening. Anbefaler å ta turen på gametrailers.com og se om videoanmeldelsene av disse virker fristende. De 15 spillene er: 1. Super Mario Galaxy 2. Zelda: Twilight Princess 3. Metroid Prime 3 4. Zack & Wiki 5. No More Heroes 6. Resident Evil 4 Wii Edition 7. Super Paper Mario 8. Wario Ware 9. PANGYA Golf 10. Excite Truck 11. Resident Evil UC 12. Rayman RR 13. Geometry Wars 14. Metal Slug Anthology 15. Tomb Raider Anniversary Super Smash Bros Brawl og Mario Kart Wii nærmer seg, og virker også veldig bra. Endret 2. mars 2008 av -kai- Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg vil ikke kjøpt Wii hvis jeg var deg. Har den selv her men den bler aldri rørt får si det slik. Gå heller får 360 eller en PS3 Jeg ville ikke kjøpt en 360 viss jeg var deg.. Har selv 360 og wii på rommet nå, og 360'n har ikke blitt brukt noe særlig den siste tiden, mens Wii'en sliter seg ut med SMG og Mario Party når venner er på besøk.. Også litt Kingdom hearts på min slitne ps2 iblandt da.. Det er vel helt avhengig av hvilke spill man liker tross alt.. Jeg vet at Wii'en kommer til å bli komplett ubrukt når Lost Odyssey dumper i postkassa.. Men, ja Wii er helt klart verdt å kjøpe, bare sjekk lista til Kai! Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg hadde en 360 som jeg fort ble lei av. Kom frem til at de fleste spillene som gjorde 360'n verdt og ha kunne jeg også få meg på pc, der de forøvrig er mye bedre. Har nettopp kjøpt meg wii,som etter min mening er verdt og ha på grunn av Smash Bros Brawl alene, men vet det kommer en del flere spill til den som jeg skal ha meg Låner forresten en kompis sin 360 nå også, og må si jeg ble sjokkert over støvsugerlyden som jeg helt hadde glemt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Wii har til nå 15 spill som er verdt å kjøpe etter min mening. Anbefaler å ta turen på gametrailers.com og se om videoanmeldelsene av disse virker fristende. De 15 spillene er: 1. Super Mario Galaxy 2. Zelda: Twilight Princess 3. Metroid Prime 3 4. Zack & Wiki 5. No More Heroes 6. Resident Evil 4 Wii Edition 7. Super Paper Mario 8. Wario Ware 9. PANGYA Golf 10. Excite Truck 11. Resident Evil UC 12. Rayman RR 13. Geometry Wars 14. Metal Slug Anthology 15. Tomb Raider Anniversary Super Smash Bros Brawl og Mario Kart Wii nærmer seg, og virker også veldig bra. Du burde legge til Rayman RR 2. Det er mye mer fokusert på multiplayer. Alle events kan spilles med 4 spillere samtidig. Som regel 4 mot 4, men på noen events to mot to (to på lag). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå