Gå til innhold

er wii verdt og kjøpe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor nevne Ps3 når personen spør om Wii er verdt å kjøpe eller ikke?

Ps3 blir jo oppdatert hele tiden, er jo så mange versjoner av den nå :p

Men Wii er verdt å kjøpe for spillene, leter du etter en multimedia maskin er ikke Wii tingen.

Den har heller ikke de beste online mulighetene men omg så morsomt det kommer til å bli når jeg og tre venner sitter og spiller Smash Brawl og Mario Kart :D

Leter du etter en maskin du, familien og venna kan kose deg/dere med er Wii tingen!

Rykter om at en ny wii skal komme men det er vel om 2-3 år.

Men ikke bry deg om sånt for Wiien som eksisterer nå kommer fortsatt til å spille de samme spillene :)

Lenke til kommentar

Spørs hva du ønsker ut av konsollen. Ønsker du en ny opplevelse, wii. Ønsker du en ny datamaskin som ikke har på nært de samme mulighetene som en datamaskin, men drar spill som en konge, gå for de to andre. Bør nevnes at online muligheten suger på alle. Jeg mener at hvis man må betale for noe som online muligheter utenom nettkostnader blir det latterlig.

Lenke til kommentar

Vel som sagt tidligere, om du finner spillene til Wii interesang eller er lysten på å prøve en enhet som tilbyr en annerledes spillopplevelse er Wii et godt valg. Men om du derimot ikke bryr deg så mye om kontrollen til Wii og ikke finner spillene interesange bør du styre unna, da er ikke Wii noe for deg.

Har selv både X360 og Wii og begge de 2 slåss innbitt for min oppmerksomhet. Synd at døgnet ikke har mer enn 24 timer og minst 6 av dem går til å sove.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Wii'en min og bruker den ganske ofte. (på den annen side er jeg ganske overlykkelig om dagen fordi jeg endelig har fått REmake, Resident Evil Zero og RE: Code Veronica X til GameCube og Resident Evil 2 kommer i posten når som helst. Hvem faen bryr seg om grafikk når spillene er så bra? ;)

Jeg har for såvidt en xboks360 også, og det første året jeg hadde den var den veldig bra. Problemet er at rundt et år senere streiket den tre ganger på fire måneder, og tredje gang gadd jeg ikke sende den til reparasjon. Har vurdert å kaste den i søpla der den hører hjemme, men har til nå beholdt den for å ha et minne om hva man ikke bør kjøpe i fremtiden.

Lenke til kommentar
Jeg elsker Wii'en min og bruker den ganske ofte. (på den annen side er jeg ganske overlykkelig om dagen fordi jeg endelig har fått REmake, Resident Evil Zero og RE: Code Veronica X til GameCube og Resident Evil 2 kommer i posten når som helst. Hvem faen bryr seg om grafikk når spillene er så bra? ;)

Jeg har for såvidt en xboks360 også, og det første året jeg hadde den var den veldig bra. Problemet er at rundt et år senere streiket den tre ganger på fire måneder, og tredje gang gadd jeg ikke sende den til reparasjon. Har vurdert å kaste den i søpla der den hører hjemme, men har til nå beholdt den for å ha et minne om hva man ikke bør kjøpe i fremtiden.

hvis det er tredje gang med samme feilen kan du levere den der du kjøpte den og få igjen pengene.

Lenke til kommentar

Har selv ps3 og wii, og jeg må si at det er to meget forskjellige konsoller. Jeg tror nok Wii aldri blir for gammel til å kjøpes for å dra den litt langt. Men om det er en konsoll som gir deg mer for penga må det være Wii. Billig og gøy å spille på. Nintendo's spill ville jeg si er de spillene med best gameplay og er de som er de mest drivende innen spill, men sånn er nå jeg. Vis du er ute etter neste generasjons grafikk, nei da for du heller gå for 360/ps3. Jeg skal si deg at Wii er vært pengene og er langt ifra for gammel. :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det vertd å kjøpe wii lenger eller begyner den å bli litt gammel?

Nei, den er ikke verdt pengene i det hele tatt. Hallo, den har jo vært på markedet i over ett år nå!

/sarcasm

Litt rart spørsmål. Men ja, Wii er verdt pengene vil jeg si. Så lenge du ikke må ha siste skrik av grafikk, så er det mye moro å ha med Wii. Men den har et veldig dårlig utvalg på både rollespill og shootere, så hvis du må ha disse sjangrene er ikke Wii noe for deg i dag. Etter min mening har konsollen mange gode spill, mange bra partyspill også.

Lenke til kommentar

Kjøpte Wii'en for rundt 4 måneder siden, angrer litt siden de eneste spillene som har vært brukbare er Resident evil 4 og Mario Galaxies og Zelda Twilight princess. men syns at Twilight Princess er ekstremt overopp hypet.

Venter på Smash bros Brawl og håper det lever inn til forventningene.

Angrer på at jeg ikke kjøpte Xbox-360, syns Wii har for mange "barne spill" og for lite spill som Resident Evil.

menne, er kult med gameplayet, men for all del, ikke kjøp First person skytespill hvis du gamer det ofte på Data, da kommer du til å hate dem på Wii (de jeg har prøvd har vært utrolig klomsete)

som sagt, jeg har bare Wii men har en venn som har Wii og Xbox-360 og PS3, har prøvd alle og vil si at Xbox-360'en var den som var mest spennende og artig å spille på, syns Wii blir kjedelig når man er aleine og skal spille.

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
menne, er kult med gameplayet, men for all del, ikke kjøp First person skytespill hvis du gamer det ofte på Data, da kommer du til å hate dem på Wii (de jeg har prøvd har vært utrolig klomsete)

Har spilt en del Red Steel sammens med lillebroren min og noen av kompisene hans og synest det er topp. Nå kunne spillet vært mye bedre, men når det kommer til skytevåpen er det ikke mye å klage på.

Er en drøm å spille Zelda TP også. Aldri vært lettere å skyte med bue f.eks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...