CoCo_nut Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Vi skulle LANet litt jeg og en kompis en dag , vi brukte min 16-porter HUB og jeg delte en mappe på min PC- når han skulle kopiere den mappen kom dette opp ; " Koble Til Vegard " bla bla bla og tast inn brukernavn og passord ! men problemet er at jeg ikke har laget noe passord! hvam skal jeg gjøre får å få dette vekk ?? Hjelp ! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Vet ikke om du kan få tatt vekk den boken, men det er jo ikke noe problem hvis han ikke har satt noe passord på mappen. Han må ha guest kontoen på, så når du får opp passord box'n, så bare skriv inn "000", det går fryktelig fort og du blir da logga inn som guest eller noe sånt.. fort går det og det virker.. Lenke til kommentar
CoCo_nut Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Altså , du skriver bare 000 og trykker enter og Gjest kontoen må være aktivert ? vis det er sann , så er det ganske "easy" Takker Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvis gjestekontoen er aktivert skal det gå fint. høyreklikk på my computer -> manage -> local users and groups -> velg mappen users -> høyreklikk på guest og velg properties -> kryss AV account is disabled Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det letmein sier er riktig det. hvis du har XP. Har du ikke XP men 98 f.eks. har man ikke gjeste konto. Da skriver du bare brukernavnet til den maskina som du prøver og logge deg inn på. Dårlig formulert håper du forstår. Lenke til kommentar
Ahagmann2000 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvis du har win 2000 gjør du føgende; start,instillinger,kontrollpanel, Administrative verktøy, Datamaskinbehandling, Lokale brukere og grupper, brukere, Deretter legger du til kameraten din og lager evt en passord til han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå