OV-103 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Er det noen som vet en vanntett måte å skru av windows sin logo testing på? Jeg får jo lagt inn driveren, men prøver å sette windows til å aldri advare om driver signering. Jeg har prøvd å sette til "ignore" i "System properties -> Driver signing", samt å sette group policy "User configuration -> Admin templates -> system -> code signing for device drivers" til enabled og ignore. Selv om jeg har gjort dette så får jeg advarsel om at logo testing ikke er gjort. Testet både med og uten reboot etter innstillingene er satt. OS er: Windows XP SP2 eng OEM. Endret 23. februar 2008 av e_urkedal Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Fant en post på Boot Land forumet som diskuterer en løsning. Løsningen virker ganske kompleks, og har derfor ikke noen nytteverdi for det jeg skal bruke det til. Av den grunn har jeg ikke testet det, men løsningen er nå her om noen trenger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå