e321 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (fant ikke noe bedre forum til denne posten) Har muligens en billig handicap "bil" jeg kan få tak i..Usikker på om det er 3 eller 4hjuls utgaven. Er det noen som har sett noen sånne bli ombygd på noen måte? Tenker først og fremst på lakkering..Tøff farge med f.eks flammer eller noe mønster.. Tror disse har 24V, hvis ikke er det 12V. Uansett så tror jeg kanskje motoren klarer 12V ekstra, uten at jeg skal si det helt sikkert. Det som evt. blir problemet er om styringen til motoren klarer mer spenning enn den er laget for. Ville i alle fall fått litt bedre fart kombinert med omdreving, men tenker på ingen måte å ødelegge noe på denne "bilen".. Om det viser seg at motoren ikke lar seg trimme så kan kanskje mopedmotor og f.eks gocart bakaksling være en ide? Helst så må alt skjules(utenom eksosanlegg) selfølgelig Med en billig MT5 motor så hadde den nok gått greit, med trimmet am6 motor hadde hastigheter opp mot 80km/t+ vært mulig men livsfarlig Uansett så hadde vel bakhjulskjøring og sladding(evt. litt drifting på snø) vært tøffere enn toppfart Bare lufter ide'er her..Hvis noen vet om noe sånt som har blitt gjort før så må dere sifra Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 En kamerat av meg har flere slike golfbiler. De går på 9x12volts batterier eller noe. Han har satt inn høytalere i tak og vegger, cd spiller i dashen og en liten basskasse under setet. Han har også satt opp slike terninger, wunderbaum og slike horete lys en får kjøpt på bensinsstasjoner. Han har også lakkert to svarte fartsstriper på panseret. Artig å kjøre mens en venter på skolebussen:) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 hehe hørtes bra ut dessverre er det ikke tak på de her. Finnes vel bare som ekstrautstyr. Men hadde vært kjekt om de kunne trimmes litt hehe.. Kom på en ting; Om det er motorstyringa som ikke tåler høyere spenning så kan det kanskje være ett alternativ å lage en "boost" knapp som styrer ett rele som igjen gir mer spenning til motoren Blir VELDIG ukontrollerbart, men det bør være mulig. Er det ingen som har trimmet slike før? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 snøscooter motor med variatorreim hadde vært kult Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har du et bilde? Jeg er litt i tvil på hvordan denne saken egentlig ser ut i virkeligheten.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Få inn noen bilder av kjerra da så kan vi hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå