Bakke Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Blir det David Yates eller Del Toro som skal regissere den syvende og siste "Harry Potter"-filmen? Mye kan tyde på at Yates vender tilbake til regissørstolen. Les mer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Etter hva jeg har hørt og lest blir det Yates. dessverre. Han voldtok Harry Potter and the order of the phoenix. Som HP-fan er enern og toern de eneste filmene som faktisk fungerte for meg. Endret 22. februar 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Så det var forskjellige reggisører ja!!! Pokker, synes 5ern var elendig laget, og skaper masse forvirring for de som ikke har lest bøkene. Men visste ærlig talt ikke at det var ny reggisør... Får inderlig håpe at den gamle får igjen jobben sin Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Etter å ha sitt Pan's Labyrinth hadde eg håpt at Del Toro skulle få eine Harry Potter filmen, men ser vel dårlig ut no ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg