MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det er synd men soria moria legges ned, fordi de tjente for lite der. Forige uke viste de de siste filmene sine(tror jeg). Var egentlig veldig synd, fordi det aldri var utsolg der. Heller ikke på verdens premieren av King Kong Noen andre på forumet som bruke kinoen, og som synes det er synd at den legges ned? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Og kvar er denne kinoen då? Har aldri høyrt om den. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Ikke ligger ved Thorshov, tror jeg, men jeg bor der ihvertfall Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jo, den ligger på Thorsov. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har faktisk aldri vært der, selv om jeg er glad i kino og har bodd i Oslo hele mitt liv. Men det er alltid synd når kinoer må legges ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå