Gå til innhold

Lair patch for standard controls: CONFIRMED!

Enigma123

Anbefalte innlegg

For those of us who have spent some quality time with Factor 5's dragon flight simulator for thePlayStation, Lair, here's some very good news: the highly-rumored upcoming patch that would give players the option to choose analog controls is now confirmed, and has an ETA of this year's first quarter. Yes!

This news comes direct from this year's Games Developer Conference, where Factor 5 seems to have held a demo of the game with the patch installed. An attendee from IGN's own words can only describe our own elation:

I played it and Holy ****; Greg needs to give them a new score. It was kind of clear that Factor 5 put in the extra effort a little begrudgingly, but the results were amazing. This might push me over the edge into the “must buy PS3” territory.

Hopefully, they also fixed all the other issues plaguing the game. If they have, then Lair is going to be a very, very fine game indeed, one that deserves a re-playthrough. Updates as we get them!

Link: http://ps3.qj.net/GDC-08-Lair-analog-patch...g/49/aid/114261

Det var på tide :yes:

Kommer nok til å kjøpe meg spillet etter patchen har kommet ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så sinnsykt bra. Mange av anmeldelsene jeg har lest ga spillet dårlig score nettopp pga kontrollmulighetene. Blir nok å kjøpe dette spillet når jeg skaffer meg en PS3 ja :)

Jeg mener spillet er helt tragisk. Har prøvd det 3-4 timer. Men makan til dårlige kontroller(blir vel bedre nå?)skal man leite lenge etter. Grafikken er så dårlig, att man må jo tru detta er utvikla for ps2. Glad jeg bare lånte det og ikke svidde av 500 blås på detta makkverket av ett spill.

Lenke til kommentar
Så sinnsykt bra. Mange av anmeldelsene jeg har lest ga spillet dårlig score nettopp pga kontrollmulighetene. Blir nok å kjøpe dette spillet når jeg skaffer meg en PS3 ja :)

Jeg mener spillet er helt tragisk. Har prøvd det 3-4 timer. Men makan til dårlige kontroller(blir vel bedre nå?)skal man leite lenge etter. Grafikken er så dårlig, att man må jo tru detta er utvikla for ps2. Glad jeg bare lånte det og ikke svidde av 500 blås på detta makkverket av ett spill.

Snakker vi om samme spill her nå? Grafikken synes jeg er ganske bra.

Lenke til kommentar

Snakker vi om samme spill her nå? Grafikken synes jeg er ganske bra.

Nja, jeg overdiver muligens litt.. men bare litt. Hadde et par kompiser som testa det her, og de var langt ifra imponert. Så det er ikke bare hue mitt som sier: nei nei og atter nei til mer dritt fra Factor 5.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Patchen er jo ikke tilgjengelig da aleksander.. lese :)

Men det siste jeg stoler på er anmeldere som får ekslusiv tilgang på nye ting, roper ikke hurra før nøytrale anmeldere/spillere har testet og sagt sin dom :)

stoler jo i utgangspunktet på IGN sine folk, men ofte er begeistringen ved første øyekast overdreven i forhold til hva en mener etter noen timers spilling..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...