Pus_1808 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei! Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med kjøreskoler i Skien/Porsgrunn? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Nå har jeg bare hatt kjøretimer på lett mc, men på Trafikk 1 i skien er det bra. De har hyggelige kjørelærere og gode biler/mc. Noen negative erfaringer har jeg ikke Endret 22. februar 2008 av stizzen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kjørte selv på Lappen, med Per-Erik som sjåførlærer, og kan ikke si meg annet enn fornøyd. Har i grunn aldri hørt noen skrekkhistorier om noen av skolene. John på, øh, Nummer 1 (Trafikk 1?) har jo fått seg ny bil nå. En BMW E92, orange og sort. Rimelig feit. ^^ Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Man skal ikke gi mindre flatterende beskrivelser av personer som man samtidig navngir eller identifiserer på noen måte. Et innlegg er fjernet. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Eneste jeg har hørt negative ting om er Sentrum trafikkskole. Hva disse ryktene går i, det vil jeg dog ikke utdype mer. Selv brukte jeg Lappen når jeg skulle ha B, og Lundetoppen når jeg skulle ha BE. Fornøyd med begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå