MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei, dette er nesten likt som de andre men litt anderledes. Jeg skal nå også prøve og få sett så mange av filmene som blir nevnt som mulig. Leker går ut på at en sier en Film, også må den neste si en film som starter på den siste bokstaven på den forige. Eks. 1person. No bull. 2.person. Lords of the dog town. osv osv. Greit. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Raging Bull Gleder meg! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Death of a President! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Selv om dette er et helt idiotisk og meningsløst emne, kan jeg ikke la være av å skrive This Is Spinal Tap Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Selv om dette er et helt idiotisk og meningsløst emne, kan jeg ikke la være av å skrive This Is Spinal Tap Video om Spinal Tap? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Selv om dette er et helt idiotisk og meningsløst emne, kan jeg ikke la være av å skrive Man må bare elske det. Never Ending Story Lenke til kommentar
vargvinter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) SAW Endret 22. februar 2008 av vargvinter Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Nooooooo! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Selv om dette er et helt idiotisk og meningsløst emne, kan jeg ikke la være av å skrive This Is Spinal Tap Video om Spinal Tap? Jepp. Meget morsom film Wild Strawberries (Heter jo egentlig Smultronstället, men vi tar den engelske tittelen vi) Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Spider Man Hvordan kom den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå