Joakim Gjerde Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei! Lurer bare på om man får en kabel som splitter fra 1 vga til 2? Skal montere to pcskjermer i en russebil og skulle helst ungått en skjermswitch fordi det trekker strøm.. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Switchen trekker neppe så mye som skjermene, men, men ... Jeg tror VGA har signaler som går begge veier, og da er det ikke bare-bare å koble to skjermer "i parallell" ved hjelp av en enkel splitter. Hva om du kunne bruke en VGA-tilkoblet skjerm og en annen skjerm med USB-interface (19")? Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Jeg har allerede to skjermer med vga tilkobling og med tanke på at det er til russebilen har jeg ikke veldig lyst til å kjøpe en ny skjerm. Og som du sier kan det nok hendte at skjermene trekker mer strøm en switchen.. men skjermene må jeg jo ha uansett om jeg må bruke switch eller ikke. Men vil det ikke være mulig å bruke en slik? http://www.ece.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=80331 Endret 22. februar 2008 av joakim@hortensgutta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå