lemi3989 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har en fransk HTC touch cruise, fikk ikke bestillt den på engelsk... Så jeg sitter da her og prøver å bli kjent med den, mye krongling men klarer som regel å finne ut av ting... Dog nå har jeg mest lyst å pælme hele telefon i veggen, hvordan i alle dager får jeg slettet email kontoer fra folderne? Kanskje noe jeg overser iom at jeg ikke kan perfekt fransk men... Har klart å lage et par kontoer via outlook tror jeg, men jeg får IKKE slettet dem igjen. De man ser når man går inn på Business Mail kan jeg slette som jeg vil.... Ikke finner jeg email kontoene mine på folderknappen, eller når jeg kan lete gjennom telefonen på dataen. Går ikke det i det hele tatt? Og det å sende, hvilken utserver skal ejg egentlig bruke? Er det mobiloperatørens server eller noe annet? Har ikke de vanlige mailene som gmail og hotmail, men egne hjemmesidemailer. Hjelp? Lenke til kommentar
lemi3989 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Og etter å ha rotet enda litt mer fant jeg ut av det. Men, får ikke broadpark mailen min inn der. HJemmesidemailen min har jeg dobbeltsjekket at funker både å sende og motta (men hvorfor kan jeg ikke selv trykke på send/motta knappen? Må deconnecte gå ut av Business mail og inn igjen for å sjekke om det kommer noe...), mens broadparken får jeg bare feil på uansett hvor riktig innstillingene er... Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Og etter å ha rotet enda litt mer fant jeg ut av det.Men, får ikke broadpark mailen min inn der. HJemmesidemailen min har jeg dobbeltsjekket at funker både å sende og motta (men hvorfor kan jeg ikke selv trykke på send/motta knappen? Må deconnecte gå ut av Business mail og inn igjen for å sjekke om det kommer noe...), mens broadparken får jeg bare feil på uansett hvor riktig innstillingene er... Mange av disse tingene er like på alle Windows-mobiler derfor poster jeg en lenke til den norske brukermanualen for HTC Touch. Det kan hende at du kan løse mange av utfordringene dine ved hjelp av denne: http://www.htc.com/support/support_htctouch.htm# Tobias Lenke til kommentar
lemi3989 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Takk for link, den kan nok komme hendig. Nå har det seg slik at sendte meldinger ikke blir sendt, de forblir i utboksen. Har ikke rørt innstillingene, og det funket sist (og ja, jeg er connected med god dekning). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå