Fear the Scare Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 *til moderator- slett min andre simcity 4 tråd. Jeg ser alltid at hi-tech jobbene er tomme for inntekt, hvordan funker det? Hvordan får jeg hi-tech jobber til folket i simcity4? Og, hvordan får jeg område 5.1 med ufo og jagerfly? Flott med svar:D Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 For å få hi-tech industri må du i alle fall ha rik befolkning i byen, eller nabobyen din. Det kan og vere ein idé å lage parkar og sånn i idustrisonene. Sett skatten for hi-tech industri ned på 0 i byrjinga for so og setje den opp etterkvart. For å få område 5.1 trur eg byen må slite økonomisk, då dette er ei inntektskjelde på lik linje med til dømes statsfengeselet og militærleiren. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 For å få hi-tech industri må du i alle fall ha rik befolkning i byen, eller nabobyen din. Det kan og vere ein idé å lage parkar og sånn i idustrisonene. Sett skatten for hi-tech industri ned på 0 i byrjinga for so og setje den opp etterkvart. For å få område 5.1 trur eg byen må slite økonomisk, då dette er ei inntektskjelde på lik linje med til dømes statsfengeselet og militærleiren. Life safer:D tusen takk for svar, og mens jeg var i gang, noen ganger (hele tiden) så er mange bolige- og industriområders bygg kan være svarte. Boligeområde så kan noen bygg være svart i fargen ikke totalt, men så er det ingen som bor i de byggene, hva skyldes det? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det skuldast som oftast at det er mangel på arbeidsplassar. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) ah, endelig et seriøst svar, andre snakka om forhistorisk omeråde at det gjorde en forbanelse på dem.. Og så lurte på om du mente at jeg skulle lage som en vanlig park objekter som en stor gå park? eller hva tenkte du egentlig på? Endret 23. februar 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bare plasser mange parkar rundt om i byen din. Same om det er vanleg park, leikeplass eller blomsterhage. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 ok, jeg har en del parker over alt, og jeg har ovver 350 000 innbyggere... er det for få til hi-tech industri? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 DU må ha ei rik befolkning i byen din og, sidan det er dei som skal ha hi-tech arbeidsplassane. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Ok, er du sikker på at DETTE er fordi arbeidsplasser mangler? (bilde) at ingen vil bo i dem osv. Endret 24. februar 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 *snip* Haha, kan det ha noe med at det står en romferge i bakgården deres? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 jeg kunne tatt det bilde uansett hvor som helst det er èn av kanskje 5000 bygg som er likedane og de er ikke i nærheten av noe uaktrative gjenstander, kanskje det bilde var dårlig eksempel da, men jeg vil fram til feilen Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Kunne ikke la være å trekke på smilebåndet jeg heller EDIT: Men håper du finner feilen. Fant selv aldri tonen med SC4. Etter SC2000 så ble jeg liksom ikke skikkelig betatt. Lykke til! Endret 24. februar 2008 av MrVilla Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Kunne ikke la være å trekke på smilebåndet jeg heller EDIT: Men håper du finner feilen. Fant selv aldri tonen med SC4. Etter SC2000 så ble jeg liksom ikke skikkelig betatt. Lykke til! hva var så gøy Endret 24. februar 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 " Your houses become black because the people have moved out, try lowering the rates and they will come back." " Destroy all the delapitated housing (the black houses). Simple because no one will move into them if they are like that..." Fra diverse sider Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) that was a dream answear! EDIT: haha, nei mine er fra flytte fordi jeg har for lang pendel av stand.. hvordan skal jeg redusere dette? Endret 24. februar 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Du kan jo prøve å opprette arbeidsplassar i nærleiken av der folk bur då Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Du bør ta en tur på www.simtropolis.com og laste ned et par mods^^ Systemet spillet bruker for å regne ut pendleravstander er ikke helt optimalt, for å si det mildt, så jeg anbefaler deg å i alle fall laste ned NAM-network addon mod.. Masse nye veibiter å lage altfor avanserte kryss med får du også^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå