Itw Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Heisann Skal kjøre Raid0 på maskina for høyereytelse, men lurer i den sammenheng på om man kan partisjonere de hdd? Så man har egen partisjon for windows mens man samtidig beholder ytelsen? Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg finner selvfølgelig ikke igjen artikkelen jeg leste det her, MEN: Jeg trodde jeg hadde lest et sted at partisjonering på raid-oppsett ikke kunne gjøres for OS-disken...?? Bare tull og tøys og fanteri? Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har 4 stk disker i raid 0 med to partisjoner. OS på en partisjon og prog og spill på en annen. Fungerer helt utmerket. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har partisjonert ihvertfall en os disk på 150gb og en annen på 750gb. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Okei flott:) Er jo greit og ha litt orden når man kjører raid0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå