bajas11 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Skal kjøpe meg nytt bilspill i tillegg til GT5:Prologue så derfor lurer jeg på hva som er det beste kjøpet av Collin McRea: DIRT og Sega Rally, evt. Motorstorm. Endret 22. februar 2008 av bajas11 Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Uten tvil Colin!!!! Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Skal kjøpe meg nytt bilspill i tillegg til GT5:Prouloge så derfor lurer jeg på hva som er det beste kjøpet av Collin McRea: DIRT og Sega Rally, evt. Motorstorm. Hvis jeg ikke tar feil så ligger det demo av Collin McRea: DIRT og Sega Rally ute på PS store, så da kan du laste ned og teste begge. Personlig liker jeg Collin McRea: DIRT best av de 2. Motorstorm blir litt annerledes og kan minne mer om billspillenes svar på wipeout, er utrolig morsomt online, men kansje litt for få baner og variasjon i det lange løp. Hvis du liker "realisme" i billspill best så anbefaller jeg Collin McRea: DIRT av de 3 titlene du lister opp. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Skal kjøpe meg nytt bilspill i tillegg til GT5:Prouloge så derfor lurer jeg på hva som er det beste kjøpet av Collin McRea: DIRT og Sega Rally, evt. Motorstorm. Hvis jeg ikke tar feil så ligger det demo av Collin McRea: DIRT og Sega Rally ute på PS store, så da kan du laste ned og teste begge. Personlig liker jeg Collin McRea: DIRT best av de 2. Motorstorm blir litt annerledes og kan minne mer om billspillenes svar på wipeout, er utrolig morsomt online, men kansje litt for få baner og variasjon i det lange løp. Hvis du liker "realisme" i billspill best så anbefaller jeg Collin McRea: DIRT av de 3 titlene du lister opp. Men "tweake" biler kan man ikke i Collin? Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Men "tweake" biler kan man ikke i Collin? Det er en stund siden jeg spilte det, men mener bestemt at at det var muligheter for litt "tweaking" selv om jeg aldri brukte det. Men det er nok ikke så omfattende som i GT serien :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå