Voldsund Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei, jeg merka en dag et hull i min luftfilterslange på min Motorhispania Furia 2000 model. Jeg sente mail til mc-deler og spurte om dem hadde luftfilterslanger, men dem hadde det ikke. Noen som vet hvor jeg får kjøpt en ny slange eller et nytt orginalt luftfilter? eller må jeg til og kjøpe powerfilter? Takker for alle svar Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Forhandlere som selger Furia bør (må?) kunne skaffe reservedeler. Power-filter er no dritt i regn og støvete forhold. UNI-filter er en god del bedre i så fall, men tror jeg vil anbefale originalt. Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Noen som vet om noen som sellger Furiaer? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Skal du kjøpe powerfilter kjøper du forekempel Doppler Freeflow eller lignende med boks rundt. Da slipper du regn og drit inn i filteret. Men enhver mopedforhandler bør vell kunne skaffe orginalt? Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Takk for tipset, men om jeg kjøper et Doppler Freeflow, må jeg da dyse om? jeg har effektannlegg, men trur det er orginal dyse på fordi om. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Dersom du har satt på effektanlegg og ikke byttet dyse må du gjøre det. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 send en mail til de å spør Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hvor mye større dyse er det vanelig og gå opp til da? Ja, takk Svampebob Endret 23. februar 2008 av Voldsund Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 85-90? Flott om noen kan bekrefte dette da jeg ikke husker helt. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 85-90? Flott om noen kan bekrefte dette da jeg ikke husker helt. En tommeregel: Med uplombert effektanlegg bør du dyse opp ca 15% fra originaldysa Med powerfilter kanskje et lite hakk til, men det må du bare prøve deg fram med.. Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hadde dette problemet selv, bare på Suzuki RMX, jeg gikk til forhandler og de bestilte ny for meg, og jeg fikk den 1 uke etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå