Kennern Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Skriv under så vi kan på virke EA sports til å ta med Get ligaen på kommende nhl spill. Ville vært god pr for sporten i norge www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1562 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 skriver under, såfremt stjernen ikke røkkær ned Lenke til kommentar
Raidenball Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Tror det er veldig sjelden slike underskriftskampanjer hjelper. Har uansett gjort det. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Signert jeg også Skal sende den videre! Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Ingen flere som vil skrive seg opp? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 signert... Hvis det er noen som har lyst på en god hockeykamp, kan du legge til meg på vennelista. Cheesere trenger ikke legge meg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå