Gå til innhold

Lokal rapper - Cd-cover

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt tips: Ikke inkluder våpen, dop, damer, bling, solbriller eller lue på coveret. Ikke la det være et rent portrett, men heller han som gjør noe relevant for albumet. Jeg aner ikke hva slags fyr eller rapper han er, men ikke ta et bilde som kan minne om de tilbakestående hip-hop-albumene fra 90-tallet. Hvis du vil ha eksempel på ting du skal styre totalt unna, se her: http://www.somethingawful.com/d/photoshop-...imit-albums.php

Gjør noe originalt. Ei real utfordring, jeg vet, men vær så snill og prøv.

Lenke til kommentar
Mitt tips: Ikke inkluder våpen, dop, damer, bling, solbriller eller lue på coveret. Ikke la det være et rent portrett, men heller han som gjør noe relevant for albumet. Jeg aner ikke hva slags fyr eller rapper han er, men ikke ta et bilde som kan minne om de tilbakestående hip-hop-albumene fra 90-tallet. Hvis du vil ha eksempel på ting du skal styre totalt unna, se her: http://www.somethingawful.com/d/photoshop-...imit-albums.php

Gjør noe originalt. Ei real utfordring, jeg vet, men vær så snill og prøv.

Ta det rolig, både meg og han hater den "blingbling" hiphopen nåtildags og jeg tviler på at han vil gi ett intrykk av at han driver med det :p Takk for tips :)

Endret av Mafiabåss
Lenke til kommentar

Beklager, jeg lar meg selv rive litt med.

Hva om du hører en god dose på musikken hans (om du ikke holder på allerede), og gjør deg opp ei mening om hvordan du kan vise musikken hans visuelt? (Rolig=blå, sint=rød, grovt ærlig=brun, glad=gul er enkle eksempler.) La bildet være grunnlaget for et platecover han vil være stolt over å forklare om noen skulle spørre "hvorfor ditt-og-datt?".

Om du vil ha mer tekniske tips, som jeg først nå skjønte at du sannsynligvis spurte etter, så kan du jo si hva slags utstyr du har til disposisjon og hvor mye erfaring du har med foto?

Lenke til kommentar

Tror du misforsto, trenger ikke tekniske tips føler jeg :)

"Hva om du hører en god dose på musikken hans (om du ikke holder på allerede), og gjør deg opp ei mening om hvordan du kan vise musikken hans visuelt? (Rolig=blå, sint=rød, grovt ærlig=brun, glad=gul er enkle eksempler.) La bildet være grunnlaget for et platecover han vil være stolt over å forklare om noen skulle spørre "hvorfor ditt-og-datt?"."

Sånn type tips jeg vil ha, takk, kom gjerne med flere :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...