vegge Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Som i topic..; det har lenge vært tilfelle at alle personer i Norge har kunnet opprette én adresse som slutter på @online.no Hjalp f.eks. mamma med dette rett før jul. Men jeg finner ikke denne siden igjen (for lenge siden het den http://www.online.no/efa - epost for alle..) Snakket med noen sånne onlinefolk på chaten, og de sa at det tilbudet ikke eksisterte lenger. Wh00t? Stemmer dette? For det er i så tilfelle veldig kjipt. Var et genialt tilbud til oss nordmenn. Spørsmålet blir da om det ikke lenger går an å opprette gratis e-post-adresser som slutter på @online.no.. Noen som vet? Andre synspunkter? Fyr løs! :smile: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvem vil nå ha @online.no da? Alt som minner om Telenor er no dritt.. www.start.no www.portalen.no osv er mye bedre steder:) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 word! (uff.... jeg har online) *sukk* Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Hvem vil nå ha @online.no da? Alt som minner om Telenor er no dritt.. Ærlig talt, greit nok at vi hater Telenor, men det går for langt. Jeg har hatt min online-adresse i mange år nå. Den funker ypperlig og jeg ser ingen grunn til å velge noe annet. Hotmail derimot.. Det er akkurat som .no-domener. Det er det vanlige for norske bedrifter. @online.no er (var?) vanlig for norske privatpersoner. Men det er ikke poenget.. Går det fortsatt an å skaffe seg en slik adresse eller ikke? PS. Ja.. hå[email protected] er en kul adresse, men av og til trenger man en skikkelig standard e-mail! (og den vil jeg skal være @online.no) Lenke til kommentar
spetter Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Liker ikke telenor selv, men går jo ikke ann å unngå telenor.. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Tips og svaret. Sannsynligvis så har du ett abbonement hos telenor som støtter opp til f.eks 10 stk e-post adresser/kontoer. De tilknyttes den ene abbonementet du har, men oppererer med forskjellige login/passord til pop.online.no mailserverene og slikt. Gå hit - https://www.online.no/ti/kundeservice/minko...milieepost.html Her kan du logge deg inn for å opprette en eller flere familie e-post adresser. Minste abb typen til Telenor har 3 og den middels og den store har 10 max. Max lagrinsplass på de mailkontoene er visst 25 MB. Regner med at du fikk svaret her. Redigert: hmmm, leste spørsmålet en gang til. hehe Man må ha online abbonement på forhånd for å bruke denne tjenesten da, men om man allerede er online kunde så kan man lage flere. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 det tilbudet er det beste fra telenor gjennom tidene, har slik adresse selv. ville vært en skam av telenor å legge ned noe slik, kan da ikke koste mye? Edit: man trengte ikke å ha abb. hos telenor Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 hmmm, leste spørsmålet en gang til. hehe Man må ha online abbonement på forhånd for å bruke denne tjenesten da.. Vi har ikke Internettabonnement fra Telenor. Har bare et ringkontantkort og en e-mail-adresse. Derfor er det du nevner uaktuelt. @online.no var gratis før, men ser faktisk ut til at denne tjenesten ikke er tilgjengelig på samme måten lenger!? Og nei, jeg har ingen planer om å bytte ISP fra Bluecom til Telenor for å få en @online-adresse. 8) Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Denne tjenesten har jeg også savnet, er ikke lenge siden jeg drev og skulle finne den igjen, men fant til slutt ut at Telenor hadde lagt den ned. Jeg har også en slik online.no adresse og trivest med den (har heller ikke telenor internett lenger =) ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå