Gå til innhold

Griske bruktselgere av mobiltelefoner?

Anbefalte innlegg

Etter noen misstolkninger på mitt forrige innlegg har jeg vært nødt til å endre overskriften på denne tråden...

Formålet er å få i gang en debatt om hvorvidt selgerne av BRUKTE mobiler krever (alt)FOR MYE!!? Det å lete etter en tlf til under 500-600 spenn er jo heeelt vanvittig vanskelig om ikke umulig...Flott om flere gir innspill!

Mitt forrige innlegg:

Halla!

Min Nokia E65 skal inn til service og i mellomtiden trenger jeg en billig drittmobil som kan lese Micro SD 2gb....problemet er jo at folk selger brukte mobiler så sinnsykt overpriset at det ikke er morro en gang!

Jeg ønsker max å gi 500 kr (helst billigere) for en backup-tlf i dette tilfellet. At den skal lese micro SD er ikke must men syns likevell at folk generelt priser sine brukte mobiler litt vell høyt. Har kikket på Qxl, Finn.no, Bruktmarked +++ og noe av det laveste prisene jeg fant var på 800,- cash for en BRUKT mobil.

Hvor kan jeg finne BILLIGE brukte mobiler?

Er det bare et inntrykk jeg har laget eller er brukte mobiler vell HØYT priset? Har inntrykk av at noen er vell optimistiske?

Er jeg helt på jordet i min vurdering?

Endret av Double_j
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Ser ofte brukte telefoner som selges på Finn, QXL og lignende steder som er priset høyere enn hva vi selger nye for i butikken der jeg jobber :roll:

De fleste prøver nokk få så mye så mulig for telefonene sine..

Værste er at det sikkert er folk som kjøper disse telefonene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...