Fritz0r Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Chrysler 300C SRT Diesel heter den nye doningen fra Saab i Sverige, og du gjettet rett...denne kommer kunn i salg i Europa. Motor: 3.0L V6 diesel m. 218bhp og 376lb ft m. torque Exteriør: Ny bak ende, nytt bagasje lokk spoiler, nye baklys. Interiør: Nytt instrument panel og masse bruk av LED's, samt standard for SRT, touchscreen navigasjons system med 20GB harddisk. Kilde og bilder: http://www.thetorquereport.com/2008/02/chr...esel_unvei.html Endret 22. februar 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Den er en av de råeste bilene jeg vet om! dene rså UTOOOOOOLIG fin! :dribble: Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Meget pen/tøff/stilig/maffig bil men hva har SAAB med Chrysler 300 å gjøre? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Chrysler'n blir bygd på Trollhättan-fabrikken i Sverige, Saab-fabrikken med andre ord. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 har du bilde® bakfra også? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Chrysler'n blir bygd på Trollhättan-fabrikken i Sverige, Saab-fabrikken med andre ord. Så lærte man det. Takker. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg har sansen for denne. Synten stilen på den er rå, men att den var bygget i Sverige var nytt for meg også. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg vet med sikkerhet at stasjonsvogn utgaven av 300C bygges av Saab, regner med at diesel utgaven også blir satt sammen av Saab da denne bilen bare skal selges i Europa. Er tross alt billigere og lage bilen i Sverige, enn og lage den i USA for så og shippe den over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå