PumpAction Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har et termomter fra en TT Hardcano II som har ligget uten batteri ei stund, no har jeg laga meg en 12v til 1.5v regulator(så jeg slipper batteri), men da jeg kobla til spenning viste termometeret tempraturen i farenheit istedet for celcius. Av litt opplagte grunner er det litt problematisk! Noen som har hatt samme problemet? Eller noen som har ideer om hvordan man kan ordne det? Lenke til kommentar
3PM Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Det er vel litt vanskelig å ordne. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg kjenner ikke dette termometeret, men er det noen jumpere eller lignende på denne som du kan ha kommet bort ved demontering/montering? Hvis det er en bryter eller fler, prøv deg frem med å holde en av disse inne mens du slår på strømmen, eller ganske enkelt hold knappen inne i minst 10 sekunder (hvis det er noen knapper da). En sist mulighet er jo en mail til fabrikken, men du bør vel kanskje droppe å fortelle at du har modda. Har forresten gjort et forsøk på å prøve med batterier igjen? Dette var i allefall et forsøk på å hjelpe. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 sende mail samtidig som jeg laga denne posten, men har ikke fått noe svar enda Det er heller ingen bevegelige deler(brytere,jumpere) på saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå