dnthalhuk Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har nettopp anskaffet meg en HP dv2625, en flott maskin bortsett fra en ting nemlig webcammet. Etter at jeg formaterte og la inn Vista på nytt har jeg funnet drivere til alt bortsett fra dette hersens kameraet (ligger ikke under dv2625 på hp.com). Så derfor lurte jeg på om noen andre har hatt samme problemet og funnet en løsning. Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 HP Notebook PCs - Troubleshooting the HP Webcam http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documen...=c01269796#N752 Hvis du forsatt ikke greier å få det til å virke sender du en mail til HP Norge og ber om hjelp, det vil ta et par dager før du får driveren da. Husk å skrive hva maskinen heter, det er fire forskjellige maskiner av den typen du har. » HP Pavilion dv2625eo Notebook PC » HP Pavilion dv2625es Notebook PC (Kun engelsk) » HP Pavilion dv2625la Notebook PC (Kun engelsk) » HP Pavilion dv2625tx Notebook PC (Kun engelsk) Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvordan installerte du Vista'en? Brukte du recovery? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå