Traadstarter Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg føler jeg har hørt altfor lite på klassisk musikk, og har lyst til å utforske den klassiske verden. Tenker da ikke på kjipe pianostykker, men symfoni, gjerne type Champions League-sangen. Liker også Tajsikovsky. Svanesjøen eller hve det nå heter. Noen tips? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg føler jeg har hørt altfor lite på klassisk musikk, og har lyst til å utforske den klassiske verden. Tenker da ikke på kjipe pianostykker, men symfoni, gjerne type Champions League-sangen. Liker også Tajsikovsky. Svanesjøen eller hve det nå heter. Noen tips? Last ned den her den er veldig rolig og klaskisk : Denial of Life Jeg elsker den......... Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Bare bråk. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Bare bråk. Nei, nei det er| sånn musikk skal være Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Spør om dette i en av følgende tråder: Klassisk musikk eller Instrumentaler/symfonier. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg